Αιγιάλεια: Παρίσταναν τους υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ και άρπαξαν 4.000 ευρώ από ηλικιωμένη

Θύμα εξαπάτησης έπεσε χθες το μεσημέρι ηλικιωμένη γυναίκα στην περιοχή Τράπεζα Αιγιαλείας, όταν άγνωστοι δράστες, προσποιούμενοι ότι είναι υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ, κατάφεραν να της αποσπάσουν κοσμήματα και μετρητά συνολικής αξίας περίπου 4.000 ευρώ.

Την υπόθεση διερευνά το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αιγιαλείας, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες οι έρευνες φαίνεται να βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο.

Σημαντικό στοιχείο για την εξέλιξη της υπόθεσης θεωρείται η ύπαρξη καμερών ασφαλείας στην περιοχή, το υλικό των οποίων εξετάζεται από τις Αρχές, με στόχο την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό των δραστών.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement - spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα