'
25 C
Aigio
Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024
spot_img

Επενδυτικό ενδιαφέρον του Ευτ. Βασιλάκη για το αεροδρόμιο Αράξου;

Ενώ ήδη «τροχοδρομεί» η αξιοποίηση του αεροδρομίου της Καλαμάτα, μένει να φανεί αν κι ο Άραξος θα βρεθεί στην επόμενη φάση αξιοποίησης περιφερειακών αεροδρομίων, (το 2023), και αν ένας από τους εγχώριους παίκτες θα είναι ο Mr Aegean…

Απ’ όσα φημολογούνται και διαδίδονται μέσω όχι επίσημων αλλά ιδιωτικών συζητήσεων μεταξύ ανθρώπων που γνωρίζουν τα του χώρου, θεωρείται πιθανό να υπάρξει ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον για τον Άραξο από τον Πρόεδρο της Aegean και Olympic Air κ. Ευτύχιο Βασιλάκη.

Κάποιοι μάλιστα το θεωρούν παραπάνω από σίγουρο αφού ο Mr Aegean θεωρείται ένας από τους εγχώριους παίκτες στην υπόθεση αξιοποίησης των προς αξιοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας από το υπερταμείο με την Fraport Greece να είναι το τιμόνι της μεγαλύτερης επενδυτικής προσπάθειας των νεότερων χρόνων.

Βέβαια ο εν λόγω επενδυτής θεωρείται ενδιαφερόμενος και για το αεροδρόμιο «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος» της Καλαμάτας του οποίου ο διαγωνισμός αξιοποίησης θα «τρέξει» στο Β΄ εξάμηνο του 2022. Βέβαια για το συγκεκριμένο αεροδρόμιο θεωρείται ισχυρός διεκδικητής ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος του ομίλου Costa Navarino, που έχει ταυτίσει την πορεία του με την ανάπτυξη και ανάδειξη της Μεσσηνίας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό.

Αυτό σημαίνει ότι ίσως δούμε τον κ. Βασιλάκη ως διεκδικητή του αεροδρομίου Αράξου, αν αυτό αποτελέσει μία από τις επιλογές της Ελληνικής  Εταιρείας Συμμέτοχων και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ), στην δεύτερη φάση διαγωνισμών αξιοποίησης περιφερειακών αεροδρομίων που θα αρχίσει το 2023.

ΤΑ ΠΡΟΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ:

Από την επεξεργασία των στοιχείων που έχει γίνει στο παρελθόν, τα συνολικά 23 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, έχουν κατηγοριοποιηθεί σε τρία clusters. Στο πρώτο συγκαταλέγονται εκείνα που έχουν πετύχει υψηλή επιβατική κίνηση, άνω δηλαδή των 100.000 επιβατών ετησίως. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν τα αεροδρόμια: της Καλαμάτας, της Χίου, της Αλεξανδρούπολης, της Καρπάθου και του Αράξου.

Στη δεύτερη κατηγορία, αυτής της μεσαίας επιβατικής κίνησης, δηλαδή από 30.000 έως 100.000 επιβάτες ετησίως, ανήκουν: Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα.

Και στην Τρίτη κατηγορία, τα χαμηλής κίνησης, κάτω των 30.000 επιβατών ετησίως: Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Καστοριά, Κάσος, Κοζάνη.

ΠΗΓΗ: εφημερίδα ΠΟΛΙΤΕΙΑ / ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΡΟΔΙΤΗΣ

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα