Η ΔΕΥΑ Αιγιαλείας ενημερώνει τους καταναλωτές νερού στις περιοχές: Σαλμενίκο, Νέο Σαλμενίκο, Σαρκουνάς και Προβοδός της Δ.Ε. Ερινεού ότι, λόγω μη επαρκούς ποσότητας νερού για ύδρευση, για το χρονικό διάστημα από 26 Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου 2026 ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η χρήση νερού του δικτύου ύδρευσης για άρδευση.
Στο πλαίσιο αυτό, θα διενεργούνται συνεχείς έλεγχοι και σε περίπτωση παραβάσεων, θα επιβληθούν οι ανάλογες κυρώσεις από τη ΔΕΥΑ Αιγιαλείας. Η ύδρευση των νοικοκυριών των οικισμών έχει προτεραιότητα σε σχέση με την άρδευση.
















