Όλα “ΕΝ ΛΕΥΚΩ” για το έργο της Μητροπόλεως! Και το αυριανό Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας αναμένεται να …πάρει…”φωτιά”!
Η Δημοτική Αρχή στην εισήγησή της που θα κάνει στο αυριανό Δημοτικό Συμβούλιο, δίνει “συγχωροχάρτι” για τις καθυστερήσεις στο έργο, επικαλούμενη την …”κακοκαιρία” της Άνοιξης. Κι ακόμα χειρότερα; Ξεκαθαρίζει ότι …δίνει 3 μήνες παράταση …αλλά… με δικαίωμα διαρκών παρατάσεων που θα δίνεται απευθείας (και “χωρίς αίτηση του αναδόχου”) με μια απλή εισήγηση από την τεχνική υπηρεσία… (δηλαδή, δεν θα χρειάζεται καν συζήτηση / απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας).
Όλα αυτά μπορεί να τα διαβάσει κανείς στις παραγράφους 14 και 15 της εισήγησης που θα κάνει αύριο η Δημοτική ομάδα της πλειοψηφίας στο Δημοτικό Συμβούλιο και η οποία επισυνάπτεται ολόκληρη παρακάτω, αφού μεσολαβεί η φωτογραφία των δύο επίμαχων σημείων (παραγράφων).
Είναι ολοφάνερο, πια, ότι η Δημοτική Αρχή εμπαίζει την πόλη και αδιαφορεί για το πότε (και αν) θα ολοκληρωθεί ένα έργο που ήδη έχει “πληγώσει” την τοπική κοινωνία και την τοπική αγορά.
Και το γεγονός ότι δίνονται τέτοια “συγχωροχάρτια” με επικλήσεις στον “κακό καιρό” (ότι… έβρεχε πολύ -την Άνοιξη- και άρα δεν μπόρεσαν να προχωρήσουν τα έργα) εύλογα κάνουν τον καθένα να συμπαιρένει ότι η μοναδική αποστολή της Δημοτικής Αρχής είναι να “βολέψει” τον εργολάβο, να του αφήσει ελεύθερο πεδίο δράστης χωρίς υποχρεώσεις χρονικές ή ρήτρες κι ας καταντά αυτό μια διαχρονική και μόνιμη “γάγγραινα” για την λειτουργία της πόλης!!
ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΚΥΒΟΛΙΘΟΣ
Αξίζει να αναφερθεί ότι μέχρι και χθες ….ούτε έναν κυβόλιθο δεν είχε φέρει ο εργολάβος στο εργοτάξιο!! Γεγονός που σημαίνει ότι …δεν έχει ούτε καν τα απαιτούμενα υλικά για να συνεχιστεί το έργο.
Αλλά, εδώ που τα λέμε, γιατί να άγχεται αφού η Δημοτική Αρχή δίνει “λευκή επιταγή” για την ολοκλήρωση του έργου …”όποτε” στο μακρύ μέλλον;;
















