Η ΔΕΥΑ Αιγιαλείας παρακαλεί τους καταναλωτές νερού στις περιοχές:
Σαλμενίκο, Νέο Σαλμενίκο, Σαρκουνάς και Προβοδός της Δ.Ε. Ερινεού,
για το χρονικό διάστημα από 26 Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου 2026, να
κάνουν περιορισμένη χρήση νερού του δικτύου για λόγους άρδευσης.
Εάν δεν υπάρξει συμμόρφωση των καταναλωτών, η ΔΕΥΑ θα
προχωρήσει σε οριστική απαγόρευση άρδευσης από το δίκτυο της
ύδρευσης, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι υπέρτατες ανάγκες
ύδρευσης των κατοίκων, που προηγούνται της άρδευσης.
Στο πλαίσιο αυτό, θα διενεργούνται εκτεταμένοι έλεγχοι για τη
διαπίστωση περιπτώσεων υπερκατανάλωσης νερού.














