Σκανδάμης (ΕΛ.Α.Σ.) για Άννα Διαμαντοπούλου

Με δήλωσή του ο Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης (ΕΛ.Α.Σ.) Μαρίνος Σκανδάμης απαντά στην Άννα Διαμαντοπούλου για τα όσα διατύπωσε σε συνέντευξή της στο ράδιο των Παραπολιτικών.

Όλη η δήλωση :

 «Ευχαριστώ την κυρία Άννα Διαμαντοπούλου και το σχόλιό της στα parapolitika 90,1 περί φερόμενης  ταύτισης μου με την “κυβέρνηση Σαμαρά”, γιατί μου δίδει την ευκαιρία να εκφράσω κάποιες σκέψεις.

Ήμουν Γραμματέας στο Υπουργείο Δικαιοσύνης από το 2009 με Πρωθυπουργό τον Γιώργο Παπανδρέου και παρέμεινα και στην συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΔΗΜΑΡ με συνολική απόφαση του ΠΑΣΟΚ, που τότε Πρόεδρο του είχε τον Βαγγέλη Βενιζέλο, Γραμματέα τον Νίκο Ανδρουλάκη και Βουλευτή τον Γιώργο Παπανδρέου.

Ήταν -κατά την παράδοξη λογική της- και ο Νίκος Ανδρουλάκης, με την τότε ιδιότητά του, όργανο του κ. Σαμαρά;

Απορώ πως η κ. Διαμαντοπούλου χάνει το ευρωπαϊκό τακτ της και διαχέει fake news. Που πήγε ο κοσμοπολιτισμός της;  Και γιατί εγκαταλείπει τον δυτικό ορθολογισμό της;

Ας αφήσουμε το παρελθόν εκεί που είναι και ας αλλάξουμε το μέλλον.

Γι’ αυτό προχωράμε με αυτούς που μπορούν να αλλάξουν την Ελλάδα, με την Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη μπροστά !!!».

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement - spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα