Σήμερα, αντιπροσωπεία της Ένωσής μας, αποτελούμενη από τον Αντιπρόεδρο κ. Δημήτριο ΛΙΟΥΚΑ και τον Γενικό Γραμματέα κ. Γεώργιο ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ, μαζί με τον Πρόεδρο της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας κ. Χρήστο ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ, πραγματοποίησε συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας κ. Σπυρίδων – Άδωνι ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ, κατά την επίσκεψή του στην Πάτρα, παρουσία του Υφυπουργού Πολιτισμού κ. Ιάσωνα ΦΩΤΗΛΑ, της βουλευτή της Ν.Δ. κ. Χριστίνας ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ και του Διοικητή της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων, Ηπείρου και Δυτικής Ελλάδας κ. Ηλία ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τον κ. Υπουργό, τέθηκε μετ’ επιτάσεως η τραγική έλλειψη δεύτερου παιδοψυχίατρου στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων κατά τη διάρκεια των εφημεριών, καθώς και ο ελάχιστος αριθμός κλινών στην Παιδοψυχιατρική Κλινική. Η υποστελέχωση αυτή αναγκάζει τους συναδέλφους μας να πραγματοποιούν συνεχείς, πολύωρες και επικίνδυνες μεταγωγές ανήλικων ασθενών εκτός νομού, με αποτέλεσμα την απίστευτη υπηρεσιακή τους εξάντληση και την έκθεση της ζωής τους σε άμεσο οδικό κίνδυνο. Από την πλευρά του, ο κ. Υπουργός μάς διαβεβαίωσε ότι είναι γνώστης του θέματος και γίνονται ήδη ενέργειες για την επίλυσή του.
Ως Ένωση, διατρανώνουμε για ακόμη μια φορά την πάγια και αδιαπραγμάτευτη θέση μας για την πλήρηαπεμπλοκή των αστυνομικών από τις μεταγωγές ψυχικά ασθενών, καθώς οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι κρατούμενοι αλλά ασθενείς και η μεταφορά τους αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα των δομών υγείας. Παρακολουθούμε στενά το ζήτημα και επισημαίνουμε ότι θα προχωρήσουμε σε νέες, δυναμικές παρεμβάσεις εάν δεν υπάρξει άμεση και οριστική λύση.















