ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ, ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΗ ΒΙΠΕ ΠΑΤΡΑΣ
ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΝΑ ΜΗ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΜΗΧΑΝΗ!
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 9:00 (ΚΟΜΒΟΣ ΝΟΥΝΟΥ)
Το Εργατικό Κέντρο Πάτρας απευθύνει κάλεσμα στους χιλιάδες εργάτες και εργάτριες της ΒΙ.ΠΕ, να δυναμώσουν ακόμα περισσότερο το απεργιακό μέτωπο μπροστά στην αυριανή 24ωρη απεργία που έχει προκηρύξει το Εργατικό Κέντρο Πάτρας και έχουν πάρει απόφαση συμμετοχής τα επιχειρησιακά σωματεία της El Pack, της Avramar, της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, όπως επίσης και τα κλαδικά Συνδικάτα Μετάλλου, Τροφίμων – Ποτών.
Με τη μαζική μας συμμετοχή στην αυριανή απεργιακή συγκέντρωση στις 9:00πμ, (στον κόμβο ΝΟΥΝΟΥ), στέλνουμε ένα ηχηρό μήνυμα στην εργοδοσία ότι δεν κάνουμε βήμα πίσω από τη διεκδίκηση των σύγχρονων αναγκών μας, παρά τις απειλές, την τρομοκρατία που έχει εξαπολύσει τις τελευταίες ώρες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα η εργοδοσία κατέβαζε τις αφίσες του Εργατικού Κέντρου, τα πανό των σωματείων για να μην φτάσει το μήνυμα της απεργίας στους εργαζόμενους, την ίδια ώρα που συντελούνταν άλλο ένα εργατικό ατύχημα στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, το τρίτο κατά σειρά στη ΒΙΠΕ, σε λιγότερο από 10 μέρες. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι θέλουν σιγή νεκροταφείου για να διαπράττουν ανενόχλητοι εργοδοτικά εγκλήματα.
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!
Ή ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ
Στη ΒΙ.ΠΕ Πατρών παράγεται αμύθητος πλούτος. Μόνο οι 10 μεγαλύτερες εταιρείες έχουν καθαρά κέρδη 900 εκατομμύρια €, που τον καρπώνονται μια χούφτα καπιταλιστές.
Για να κερδίσουμε εμείς, πρέπει να χάσουν οι βιομήχανοι. Μέση λύση δεν υπάρχει! Δεν περιμένουμε λύσεις από κυβερνητικούς σωτήρες, ξέρουμε πως κράτος, εργοδοσία και κυβερνήσεις όποιας απόχρωσης, δουλεύουν από κοινού για να μην πλήττονται η ανταγωνιστικότητα και η κερδοφορία των ομίλων, τσακίζοντας τα δικά μας δικαιώματα, τη δική μας ζωή.
Παίρνουμε την υπόθεση στα χέρια μας, σε σύγκρουση με την πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ, που συνεχίζει το αντεργατικό, αντιλαϊκό έργο όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ.
Αύριο, εμείς οι πραγματικοί παραγωγοί του πλούτου, με την οργάνωση μας, τα Συνδικάτα μας και το Εργατικό Κέντρο, κάνουμε ένα αποφασιστικό βήμα στην πάλη για να επιβάλλουμε τις διεκδικήσεις και τα αιτήματα μας. Βγάζουμε πείρα από την ίδια μας τη ζωή και από τη θέση μας στην παραγωγή αυτού του πλούτου.
Δυναμώνουμε τον αγώνα μας για:
- Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας με αυξήσεις στους μισθούς. Μείωση του εργάσιμου χρόνου – 7ωρο, 5ήμερο, 35ωρο.
- Μέτρα Υγείας & Ασφάλειας, επαναλειτουργία των μικτών επιτροπών Υγείας και Ασφάλειας με συμμετοχή των σωματείων.
- Δωρεάν μετακίνηση από και προς ΒΙΠΕ για όλους τους εργαζομένους στις επιχειρήσεις της ΒΙΠΕ.
- Τη δημιουργία Κέντρου Υγείας και σταθμού του ΕΚΑΒ στη ΒΙΠΕ, με την πρόσληψη όλου του απαραίτητου ιατρικού, νοσηλευτικού, διοικητικού προσωπικού που να λειτουργεί σε 24ωρη βάση.
- Σύγχρονο και Ασφαλές οδικό δίκτυο που οδηγεί στην ΒΙΠΕ με επαρκείς εξόδους διαφυγής σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ














