Πραγματοποιήθηκαν σήμερα με κάθε επισημότητα τα εγκαίνια και ο αγιασμός του νέου ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στη Βιομηχανική Περιοχή Πατρών. Το «παρών» έδωσαν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, καθώς και ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, σε μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει τη φαρμακευτική παραγωγή στην περιοχή.

Στη συνέχεια, ο υπουργός Υγείας μετέβη στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων. Εκεί, θα εξετάσει το κρίσιμο πρόβλημα της έλλειψης αναισθησιολόγων που ταλανίζει το νοσηλευτικό ίδρυμα, ενώ θα επιθεωρήσει την εξέλιξη των έργων στα νέα χειρουργεία και την αποκατάσταση του 3ου ορόφου, ο οποίος είχε υποστεί ζημιές από πυρκαγιά.

Το πρόγραμμα του κ. Γεωργιάδη περιλαμβάνει, επίσης, επίσκεψη στις 15:30 στο Κέντρο Υγείας Βορείου Τομέα, όπου θα εγκατασταθούν νέος σύγχρονος μαγνητικός τομογράφος και μαστογράφος. Η περιοδεία του στην Πάτρα ολοκληρώνεται στις 16:30 στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ρίου (ΠΓΝΡ), όπου θα επιβλέψει την πρόοδο των έργων για την ογκολογική μονάδα «Ν. Κούρκουλος» (δωρεά Λάτση) και τις αναβαθμίσεις στα ΤΕΠ μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.


















