Επίσκεψη στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων πραγματοποίησε το μεσημέρι, μετά τα εγκαίνια της ΒΙΑΝΕΞ ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Αναφέρθηκε στο θέμα του Ακτινολογικού με την έλλειψη προσωπικού, έδωσε συγχαρητήρια στην Διευθύντρια που σήμερα επέστρεψε και πάλι με όλες τις δυνάμεις και υποσχέθηκε σύντομα λύση.
Ωστόσο δεν παρέλειψε να καλέσει τον Δήμαρχο Κώστα Πελετίδη και ως Πρόεδρο του Καραμανδανείου να συνδράμει.
















