Πάτρα: Νέο περιστατικό βίας με κορίτσια! 16χρονο γρονθοκόπησε συνομήλικη, υπέβαλαν μήνυση οι γονείς της

Σχηματισμός δικογραφίας σε βάρος 16χρονης για σωματική βλάβη αδύναμων ατόμων

Από τους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων
Πατρών σχηματίσθηκε δικογραφία, σε βάρος μιας 16χρονης για σωματική
βλάβη αδύναμων ατόμων.

Ειδικότερα, σύμφωνα με καταγγελία γονέων 16χρονης,  στις 20-06-2026,
αργά το βράδυ, στην Πάτρα η ανήλικη κατηγορούμενη γρονθοκόπησε την
ανήλικη κόρη τους, ενώ παράλληλα μια άγνωστη συνεργός της την εξύβρισε.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος της ανήλικης κατηγορούμενης θα
υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας, ενώ παραγγέλθηκε η
ιατροδικαστική εξέταση της ανήλικης παθούσας.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement - spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα