Στην Πάτρα θα επικεντρωθεί αύριο η επίσκεψη του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη ο οποίος δεν θα μεταβεί στο Αίγιο. Ο Υπουργός θα ξεκινήσει την περιοδεία του από τη Βιομηχανική Περιοχή (ΒΙ.ΠΕ.) Πατρών γισ τα εγκαίνια του Ερευνητικού Κέντρου και ακολούθως θα μεταβεί στα νοσοκομεία και τις υγειονομικές δομές της πόλης.
Πρώτος σταθμός της επίσκεψής του θα είναι οι νέες εγκαταστάσεις της εταιρείας ΒΙΑΝΕΞ στη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών, (το νέο Ερευνητικό Κέντρο αποτελεί μια εντελώς νέα και διακριτή εγκατάσταση που δεν συνδέεται με τη λειτουργία του παραδοσιακού εργοστασίου της ΒΙΑΝΕΞ που δραστηριοποιείται στην περιοχή εδώ και πολλά χρόνια).
Στη συνέχεια, θα επισκεφθεί το Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων και θα ενημερωθεί εκτενώς για την έλλειψη ακτινολόγων, το οποίο έχει προκαλέσει δυσλειτουργίες και αναστολή λειτουργίας του μαγνητικού τομογράφου. Παράλληλα, θα επιβλέψει την πορεία των έργων κατασκευής των νέων χειρουργείων και την ολοκλήρωση των εργασιών ανακατασκευής του πυρόπληκτου τρίτου ορόφο και μετά θα μεταβεί στο Κέντρο Υγείας Βορείου Τομέα Πατρών.
Η περιοδεία θα ολοκληρωθεί με την επίσκεψή του στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών στο Ρίο, όπου θα πραγματοποιήσει αυτοψία στα έργα της νέας Ογκολογικής Μονάδας «Κούρκουλος»
















