Σε εξέλιξη σύσκεψη για το τρενο με την κυβέρνηση να μην συζητά υπογειοποίηση ούτε στα 5,16 χλμ που είχε υποσχθεί ο Καραμανλής.
Η πρόταση Κυρανάκη:
Σιδηροδρομική γραμμή με κεντρικό σταθμό στο Ρίο η στην Κανελλοπούλου.
Ανάπλαση και τροχιοδρομική γραμμή τραμ στο παραλιακό μέτωπο.
Υπόγειο ποίηση με μονό τούνελ μεταξύ Αγ. Διονυσίου και Αγ. Ανδρέα για εμπορική αμαξοστοιχία μέχρι το λιμάνι.
Τα δύο πρώτα μπορούν να προχωρήσουν με κρατικούς πόρους και να είναι έτοιμα μέχρι το 2028.
Το τρίτο σκέλος θα αποτελέσει πρόταση που θα συνδιαμορφωθεί με τους τοπικούς φορείς για να κατατεθεί στην ΕΕ προς έγκριση.
Προφανώς ο Κώστας Πελετίδης δήλωσε πώς επιμένει στην πλήρη υπογειοποίηση.














