17.4 C
Aigio
Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου, 2025

Ταξιαρχόπουλος για τη Μητροπόλεως: Παρέμβαση “καταπέλτης”¨- ΒΙΝΤΕΟ

Μια παρέμβαση-καταπέλτη που αποκάλυψε με αδιάσειστα στοιχεία και έγγραφα μια σειρά από αστοχίες, λάθη και αντιφάσεις στην ανάπλαση της οδού Μητροπόλεως, πραγματοποίησε στο Δημοτικό Συμβούλιο ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ», Σωτήρης Ταξιαρχόπουλος.

Με μια τεκμηριωμένη παρέμβαση, έθεσε τον ίδιο τον Δήμαρχο Αιγιαλείας, κ. Τάκη Ανδριόπουλο, στο επίκεντρο των ευθυνών για τη διαχείριση του έργου, αφήνοντας εκτός κάδρου ακόμα και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Βασίλη Χριστόπουλο στον οποίο ούτε καν έδωσε σημασία ή αναφέρθηκε. Αλλά αντιθέτως απευθύνθηκε μόνο στον Δήμαρχο για ένα έργο που εξ αντικειμένου ανήκει στην αρμοδιότητα του κυρίου Χριστόπουλου….

Ο κ. Ταξιαρχόπουλος, μελετώντας τα επίσημα έγγραφα του έργου, έθεσε ένα κεντρικό ερώτημα που αποδόμησε την επιχειρηματολογία της δημοτικής αρχής: είναι η οδός Μητροπόλεως πεζόδρομος ή οδός ήπιας κυκλοφορίας; Ενώ, όπως ανέφερε, ο Δήμαρχος έχει προφορικά ισχυριστεί το δεύτερο, οι ίδιες οι μελέτες του έργου τον διαψεύδουν κατηγορηματικά.

«Από πού προκύπτει αυτό που λέτε;»

Επικαλούμενος συγκεκριμένες σελίδες από τις μελέτες που έχει ψηφίσει το Δημοτικό Συμβούλιο, ο κ. Ταξιαρχόπουλος απέδειξε ότι το έργο σχεδιάστηκε και εγκρίθηκε ως πεζόδρομος:

  • Στη σελίδα 45 της κυκλοφοριακής μελέτης, αναγράφεται ρητά «κυκλοφοριακός αποκλεισμός της Μητροπόλεως».
  • Στη σελίδα 21 της μελέτης ανάπλασης, αναφέρεται ότι «η τελική λειτουργία των οδών Κλεομένους Οικονόμου και Μητροπόλεως είναι πεζόδρομος».
  • Στη σελίδα 24, επαναλαμβάνεται ότι «η οδός Μητροπόλεως διαμορφώνεται ως πεζόδρομος».

«Από πού προκύπτει ότι η οδός Μητροπόλεως είναι ήπιας κυκλοφορίας; Σας καλώ να μου φέρετε έστω ένα έγγραφο που να αποδεικνύει αυτό που λέτε», ήταν η ευθεία πρόκληση του κ. Ταξιαρχόπουλου προς τον Δήμαρχο, τονίζοντας ότι η κατασκευή που υλοποιείται σήμερα (οδόστρωμα και πεζοδρόμια στο ίδιο επίπεδο) είναι κατασκευή πεζόδρομου και όχι δρόμου κυκλοφορίας, έστω και ήπιας.

Αστοχίες, κίνδυνοι και αλλαγή υλικών

Ο δημοτικός σύμβουλος δεν σταμάτησε εκεί. Αποκάλυψε ότι η κατασκευή, όπως εξελίσσεται, εγκυμονεί κινδύνους για τους πολίτες, καθώς το ύψος μεταξύ δρόμου και πεζοδρομίου δεν ακολουθεί καμία τεχνική προδιαγραφή, με το ελάχιστο όριο ασφαλείας να είναι τα 7 εκατοστά.

Παράλληλα, κατήγγειλε ότι τα υλικά που χρησιμοποιούνται δεν είναι αυτά που προβλέπονταν αρχικά από τη μελέτη, αλλά γίνεται μια επανάληψη των υλικών της πλατείας Βάλφουρ (μάρμαρα Καβάλας), δημιουργώντας ένα «ακαλαίσθητο σύνολο διαφορετικών υλικών και χρωμάτων» που σπάει την ενιαία αισθητική του έργου.

Η καθυστέρηση και οι πραγματικές ευθύνες

Ο κ. Ταξιαρχόπουλος αποδόμησε και το επιχείρημα του Δημάρχου ότι η καθυστέρηση του έργου οφειλόταν στη ΔΕΔΔΗΕ. Όπως τεκμηρίωσε, η ΔΕΔΔΗΕ ολοκλήρωσε το πρώτο και κρισιμότερο τμήμα των εργασιών της στα τέλη Απριλίου, όμως ο Δήμος άργησε χαρακτηριστικά να ξεκινήσει τις δικές του παρεμβάσεις, αφήνοντας ένα μεγάλο κενό διάστημα αδράνειας.

Η παρέμβαση του κ. Ταξιαρχόπουλου ολοκληρώθηκε υπογραμμίζοντας τις αρνητικές συνέπειες που έχει ήδη ο λανθασμένος σχεδιασμός, όπως τα προβλήματα λειτουργίας του Ιερού Ναού της Φανερωμένης και η αδυναμία των καταστημάτων να αναπτύξουν τραπεζοκαθίσματα, λόγω της λανθασμένης χωροθέτησης παγκακίων και δέντρων μπροστά στις προσόψεις τους.

Συνολικά, η ομιλία του αποτέλεσε ένα πλήρες και τεκμηριωμένο «κατηγορώ» προς τον ίδιο τον Δήμαρχο, αποκαλύπτοντας μια εικόνα προχειρότητας και απόκλισης από τις ίδιες τις μελέτες που η δημοτική αρχή είχε εγκρίνει, με τον κ. Ταξιαρχόπουλο να ζητά απαντήσεις που βασίζονται σε έγγραφα και όχι σε προφορικές διαβεβαιώσεις.

ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ (ΑΠΟ 47:20)

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement - spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα