'
18.1 C
Aigio
Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024
spot_img

ΠΑΤΡΑ | Σεμινάρια υποκριτικής – δείτε όλο το πρόγραμμα

Το Patras Acting Studio φιλοξενειται στις γραμμεσ τεχνησ και ανακοινώνει το ετήσιο πρόγραμμα του…

ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ 2023 – 2024

  1. Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΒΑΚΧΩΝ_ με την Γεωργία Τσαγκαράκη (ΔΙΜΗΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ)

….Ψυχή στο δρόμο. Ψυχή στο δρόμο. Ψυχή.                     

Σφαλίστε τα σπίτια, σφαλίστε τα χείλη κι οσία σιγή πανταχού. 

Θα ψάλλω στον Διόνυσο τον ύμνο της  πανάρχαιας τελετουργίας….

Ο χορός των Βακχών

Από την προσευχή, στην έκσταση, στην πνευματική ανύψωση, στην αποδοχή του εαυτού και του άλλου.

Με  όχημα τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη θα γίνει μια έρευνα πάνω στην θεατρική μέθοδο του «Φαινόμενου της Σπείρας» (The Spiral Effect) που θα οδηγήσει σε παρουσίαση του εργαστηρίου. Σε 4 διήμερες συναντήσεις η ομάδα θα εξερευνήσει τον λόγο του Ευριπίδη, ενώ παράλληλα θα εργαστεί με στόχο την δημιουργία ομάδας και κοινού κώδικα επικοινωνίας. Το  Φαινόμενο της Σπείρας  είναι μία μέθοδος που  έχει  αναπτύξει η Γεωργία Τσαγκαράκη τα τελευταία χρόνια και εφαρμόζεται στη θεατρική εκπαίδευση, στα εργαστήρια προσωπικής ανάπτυξης και στη θεραπεία. Βασίζεται στην έννοια του συν-υπάρχειν, που κυριαρχεί στον χορό της αρχαίας τραγωδίας, και πήρε το όνομά της από το  πολυδιάστατο σύμβολο της σπείρας.

Περιλαμβάνει   επιγραμματικά: 

1) Την εικονοποίηση του λόγου με σκοπό τη σωματοποίησή του.

2) Τη δημιουργία ενός κοινού σωματικού κώδικα επικοινωνίας της ομάδας που στηρίζεται στη δυναμική της Περιφερειακής Όρασης.

3) Την ανάπτυξη μιας πνευματικής περιοχής για την κατανόηση των ποιητικών κειμένων και τη δημιουργία προσωπικής επαφής μαζί τους.

4) Την διεύρυνση και  ενδυνάμωση της φαντασίας ως ένα δομικό καλλιτεχνικό και αυτογνωσιακό εργαλείο.

Οι Βάκχες κρύβουν στον πυρήνα τους τον κώδικα της θεατρικής ύπαρξης, ως ένθεη κατάσταση- ως μεταμορφωτική δύναμη.  Η ανάγκη  να εξερευνηθεί  η έννοια της σκηνικής έκστασης και της  σημασίας του Χορού στο αρχαίο δράμα,  οδήγησε στην δημιουργία αυτής της  μεθόδου  που στηρίζεται στην  περιφερειακή όραση και εννοιολογικά και πρακτικά…

Συνδέομαι περιφερειακά, συνδέομαι αφήνοντας στην άκρη το εγώ μου, βρίσκομαι στην περιφέρεια του συνειδητού με το ασυνείδητο, βρίσκω την δύναμή μου.

Το κείμενο θα αντιμετωπιστεί ως Διθύραμβος, ως ένα ενιαίο δηλαδή μουσικό κομμάτι , αναδεικνύοντας την ιστορία του έργου  και δίνοντας την δυνατότητα στα μέλη της ομάδας να έρθουν σε επαφή με την έννοια και την τεχνική του ensemble. Παράλληλα μένει ελεύθερο το πεδίο για αυτοσχεδιαστική δουλειά πάνω στα επεισόδια καθώς οι συμμετέχοντες  θα έχουν την δυνατότητα να δουλέψουν ατομικά πάνω στους ρόλους, προσεγγίζοντας τους  μέσα από την προσωπική τους οπτική και ανάγκη να μοιραστούν μια σκέψη/ θέση τους πάνω στο έργο. Θα δημιουργηθεί δηλαδή μια παρτιτούρα με τεχνικές ensemble, θεάτρου της επινόησης (devised thetare) και Δραματοθεραπευτικές τεχνικές που θα εξυπηρετήσει μια ολιστική έρευνα πάνω στο έργο του Ευριπίδη και μια σύνδεση με το εδώ και τώρα των συμμετεχόντων.

Ο χορός των Βακχών δημιουργεί το ενεργειακό πλέγμα αυτού του εργαστηρίου και στηρίζει την τελετουργία και τη σωστή ροή του δρώμενου. Κέντρο της έρευνας η ανακάλυψη της ταυτότητας του κάθε ενός από τα μέλη και της ανάδειξης της προσωπικότητας του.  Ένας πολυφωνικός  χορός, που  ενώνεται κάτω από τις μελωδίες του Διθυράμβου και ανακαλύπτει συνέχεια την κοινή περιοχή επικοινωνίας. Πέρα από τη γλώσσα και την κουλτούρα , αυτό που ενώνει είναι η αγάπη και η ανάγκη να ανήκεις κάπου. Μια ευρύτερη οικογένεια που αποδέχεται και αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα, δημιουργώντας παράλληλα και μια αίσθηση ευθύνης του εαυτού μέσα στην κοινωνία και την οικογένεια.

Ημέρες εργαστηρίου

3-4 Νοεμβρίου

17-18 Νοεμβρίου

1-2 Δεκεμβρίου

15-16 Δεκεμβρίου

Το εργαστήριο απευθύνεται σε ηθοποιούς, φοιτητές  θεατρικών σπουδών και έμπειρους ερασιτέχνες της θεατρικής τέχνης. Θα ολοκληρωθεί με ανοιχτή παρουσίαση στις 16 Δεκεμβρίου…

Η  Γεωργία Τσαγκαράκη είναι αριστούχος απόφοιτος της δραματικής σχολής του  Εθνικού θεάτρου , με  Post Graduate  στην υποκριτική στο Arts Educational London Schools όπου φοίτησε για έναν χρόνο με υποτροφία από το ίδρυμα Λίλιαν Βουδούρη. Από το 1996 συμμετέχει σε παραστάσεις του Εθνικού και του Ελεύθερου θεάτρου, έχοντας συνεργαστεί με αναγνωρισμένους σκηνοθέτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει στο ενεργητικό της συμμετοχές σε τηλεοπτικές σειρές και κινηματογραφικές ταινίες. Γράφει θεατρικά έργα, κάνει διασκευές κειμένων και σκηνοθετεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι δημιουργός και καλλιτεχνική διευθύντρια του χώρου τέχνης και θεραπείας  «ΤΟ ΚΤΗΜΑ», όπου οργανώνει εργαστήρια θεάτρου και αυτογνωσίας στην φύση. Είναι ιδρυτικό μέλος του THESYS Κέντρο Συστημικής θεραπείας και μέλος του  Διοικητικού Συμβουλίου.

Είναι ιδρυτικό μέλος και σκηνοθέτης της Δημιουργικής ομάδας Tracing Echoes που αποτελείται από τον Χάρη Γερμανίδη (εικαστικό καλλιτέχνη, φωτογράφο και παραγωγό ) και τον  Στέφανο Γιακουμάκη (Μουσικό  και συνθέτη). Στόχος της ομάδας η δημιουργία ζωτικών χώρων και χρόνων για την ανάδειξη έργων τέχνης. Δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στις ιδιαιτερότητας του εκάστοτε χώρου που τους φιλοξενεί, καθώς και στις ιδιαιτερότητες του εκάστοτε καλλιτέχνη με τον οποίο συνεργάζονται. Με τον Γιώργο Κόλλια έχουν ιδρύσει τους The Ancients. Στόχος της ερευνητικής ομάδας είναι η μελέτη Αρχαίων Τραγωδιών και η παρουσίασή τους σε μορφή διάλεξης και θεατρικού αναλογίου. Η Τσαγκαράκη τα τελευταία 10 χρόνια ασχολείται εντατικά  με την έννοια της τελετουργίας στην θεατρική εκπαίδευση, έχοντας δημιουργήσει μια μέθοδο που στηρίζεται πάνω στην σπειροειδή κίνηση των γεγονότων και των ερμηνευτών.  Το SPIRAL EFFECT  είναι μια δυναμική πρακτική που εφαρμόζεται με επιτυχία σε πολλές ξένες χώρες και διαφορετικές γλώσσες, γιατί επικεντρώνεται στην ουσία της επικοινωνίας και της σκηνικής ανάπτυξης.

Με όχημα την αρχαία ελληνική τραγωδία και πιο συγκεκριμένα την έννοια του χορού ως  ensemble  στην σκηνική αναπαράσταση, έχει οργανώσει πολλά εργαστήρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Κύριο μέλημα και ενδιαφέρον της , η ανάδειξη της ατομικής φωνής και ικανότητας του εκάστοτε ερμηνευτή, μέσα από τον ασφαλή χώρο του συνόλου που τον στηρίζει. Μια διαδικασία προσωπικής ανάπτυξης με οδηγό το σώμα και τον Λόγο. Βρίσκεται επί πτυχίο στη Δραματοθεραπεία , στο Κέντρο Δια Βίου Εκπαίδευσης  Το ΕΡΜΑ. Έχει κάνει σεμινάρια Video-art   δημιουργικής γραφής, παίζει κρουστά και ασχολείται με την τέχνη της κίνησης.  Μιλάει Αγγλικά, Ιταλικά και Ισπανικά και είναι μητέρα μιας υπέροχης κόρης.

  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΛΕΟΝΤΑΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΜΙΛΙΑ ΒΑΛΒΗ

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΨΗ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΚΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ

Α. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ «ΦΥΣΙΚΟ» ΣΤΟ «ΠΑΡΑΔΟΞΟ» 

Υπεύθυνος Εργαστηρίου : Γιάννης Λεοντάρης

Διάρκεια Εργαστηρίου : 4 διήμερες συναντήσεις

Σκοπός του εργαστηρίου η εξοικείωση με εργαλεία ανάλυσης, οργάνωσης και κατανόησης του κειμένου από τον ηθοποιό κατά την πρώτη επαφή με το υλικό του. Στη συνέχεια, δοκιμάζεται η σύνδεση του κειμένου με την ενεργοποίηση του σώματος. Συνομιλώντας με τα κινησιολογικά στερεότυπα και την ανατροπή τους καταλήγουμε σε μία έρευνα πάνω στο παράδοξο της κίνησης. Ένα εργαστήριο για τη διαχείριση σχέσεων «δυσαρμονίας» ανάμεσα στην κίνηση και το λόγο με στόχο την παραγωγή μιας εναλλακτικής σκηνικής αλήθειας. Ως πρώτη ύλη του εργαστηρίου έχουν επιλεγεί έμμετρα και πεζά κείμενα της προφορικής παράδοσης (κυρίως Παραλογές και αφηγήσεις παραμυθιών) με κοινό θεματικό στοιχείο την βία εναντίον γυναικών.

Οδηγός μας για την έρευνα αυτή, τα λόγια του Αντρέι Ταρκόφσκι: «Ορισμένες φορές το εντελώς εξωπραγματικό καταλήγει να εκφράζει την ίδια την πραγματικότητα. Το πραγματικό, όπως λέει ο Μίτιενκα Καραμάζοφ, είναι κάτι τρομερό. Κι ο Πολ Βαλερύ παρατήρησε ότι το πραγματικό εκφράζεται πιο ουσιαστικά με το παράλογο.» (Σμιλεύοντας το χρόνο).

Β. ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ

Υπεύθυνη Εργαστηρίου : Αιμιλία Βάλβη

Διάρκεια Εργαστηρίου : 10 διήμερες συναντήσεις  + 3 παραστάσεις

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες, έχοντας ήδη οικειοποιηθεί τα επιλεγμένα κείμενα, εισάγονται σε τεχνικές  αφηγηματικού θεάτρου και performance με τη μορφή πρόβας, με σκοπό τη σκηνική  τους απόδοση / παράσταση. Αξιοποιώντας την παράδοξη σωματικότητα και την ηχητική σκηνική αλήθεια που θα προκύψει στην πρώτη φάση του εργαστηρίου με τον Γ. Λεοντάρη, θα δοκιμαστεί η δραματουργική σύνθεση και τελικά η σκηνοθεσία των διαχρονικών  αυτών προφορικών παραδόσεων, με θέμα τη βία πάνω στη γυναίκα. Με λίγα λόγια, η πρώτη ύλη, κατά τη διάρκεια των προβών και στο τέλος του εργαστηρίου, μετατρέπεται σε σκηνικό δρώμενο, ανοιχτό για το κοινό.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ:

ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΕΟΝΤΑΡΗΣ

Απόφοιτος του Τμήματος φιλολογίας του Α.Π.Θ. και διδάκτωρ Συγκριτικής Γραμματολογίας στο Πανεπιστήμιο PARISX –NANTERRE στο αντικείμενο της συγκριτικής προσέγγισης κινηματογράφου και λογοτεχνίας.

Εργάζεται στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στη βαθμίδα του Καθηγητή, όπου διδάσκει Υποκριτική και Σκηνοθεσία. Συγγραφέας βιβλίων και άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους. Έχει συμμετάσχει με εισηγήσεις σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Από τον Ιανουάριο του 2016 μέχρι τον Μάρτιο του 2017 διετέλεσε Πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου

Ως σκηνοθέτης στον κινηματογράφο εργάστηκε από το 1987 μέχρι το 2003. Οι ταινίες του έχουν αποσπάσει τρεις φορές το Α’ Κρατικό Βραβείο του ΥΠ.ΠΟ. Μετά το 2004 στρέφεται στην θεατρική σκηνοθεσία. Ιδρυτικό μέλος του ΘΙΑΣΟΥ ΚΑΝΙΓΚΟΥΝΤΑ (2005 -2014). Έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, το Θέατρο Τέχνης, τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, το Θέατρο του Νότου, τo Θέατρο της Οδού Κυκλάδων, το ΚΘΒΕ, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης, το Φεστιβάλ Φιλίππων-Θάσου, το θέατρο «Δέντρο» στην Κύπρο και την Πειραματική Σκηνή της Τέχνης της Θεσσαλονίκης ενώ με σκηνοθεσίες του έχει συμμετάσχει στο φεστιβάλ AVIGNONOFF (2008, 2018), το Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου, στο Théâtre de la Ville στο Παρίσι (Festival Chantiers d’Europe), στη Χαϊδελβέργη (Heidelberger Stuckemarkt Festival), στη Νέα Υόρκη, Θέατρο WildProject (BetweentheSeasFestival), στο 18ο Φεστιβάλ της Ένωσης Θεάτρων της Ευρώπης στην Ρουμανία (Cluj). Έχει σκηνοθετήσει έργα των: Τσέχωφ,  Χόφμανσταλ, Βιριπάεφ, Σέξπιρ, Καπετανάκη,  Ροϊδη,  Πομμερά,  Μπουλγκάκοφ,  Βέλτσου,  Τσίρκα, Σέρμαν κ.α.

Έχει πραγματοποιήσει, μετά από πρόσκληση, θεατρικά εργαστήρια στο Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών (Δελφικές εορτές και αρχαίο δράμα, Ιούλιος 2017), το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος (2014, 2017), τον Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου (2016), τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του ιδρύματος Ωνάση (2010, 2013), το project Άργος-Μυκήνες Διεθνής Τόπος (2017), το Σχολείο Σκηνοθεσίας του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας (2020).

ΑΙΜΙΛΙΑ ΒΑΛΒΗ

  • Μεταπτυχιακή απόφοιτη (αριστούχος) στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: «Θέατρο και Κοινωνία» Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. (2019-2020).
  • Απόφοιτη (Αριστούχος), Εθνικό και Καποδιστρικό Πανεπιστήμιο Αθήνας Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών  (2002-2006)
  • Απόφοιτη Δραματικής Σχολής Σύγχρονου Θέατρου Αθήνας

Γ. Κιμούλη (1996-1999)

  • Εργαστήρι φωνητικής Τέχνης Σπύρου Σακκά ( 1999 – 2004)
  • Σύστημα φωνής Μίρκας Γιεμεντζάκη (1996 – 2000)
  • Παραδοσικά κρουστά, ρυθμός και χοροί (Λύκειο Ελληνίδων, Δώρα Στράτου)

-Ως επαγγελματίας ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες Α. Αντύπα, Β. Θεοδωρόπουλο, Τ. Κουλίεβα, Γιάννη Λεοντάρη, Μαρία Κυριάκου, Ε. Γεωργοπούλου κ.α. και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από τριάντα θεατρικές παραστάσεις σε συνεργασία με το ΚΘΒΕ, τον ΘΟΚ, το Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδάυρου, το Θέατρο του Νέου Κόσμου κα. Έχει εργαστεί επίσης ως ηθοποιός στον κινηματογράφο και την τηλεόραση

–Διδάσκει Υποκριτική και αγωγή προφορικού λόγου στο ΔΙΕΚ Ναυπλίου (2022 – σήμερα

-Δίδαξε ως διδάσκουσα ΠΔ 407 Αγωγή προφορικού λόγου στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, (2013-24)

-Είναι υπεύθυνη σκηνοθέτης της θεατρικής ομάδας του πολιτιστικού οργανισμού «Πύλη Πολιτισμού Ναυπλίου» (2019 – σήμερα).

 – Σκηνοθέτησε τον «Αγαμέμνονα» του Αισχύλου στον θεατρικό Όμιλο Ερμιονίδας (2023)

-Ως θεατροπαιδαγωγός – θεατρολόγος, ανέλαβε την υλοποίηση θεατροπαιδαγωγικών εργαστηρίων στο πλαίσιο του προγράμματος του Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου: «Εκπαιδεύοντας το κοινό στο Αρχαίο Δράμα»  (2017-18, 2018-19).

-Οργάνώνει μαθήματα Υποκριτικής στους πολιτιστικούς οργανισμούς «Πύλη Πολιτισμού Ναυπλίου», στον Θεατρικό Οργανισμό Δήμου Άργους – Μυκηνών και στον Θεατρικό Όμιλο Ερμιονίδας από το 2019 έως σήμερα.

 – Το 2002 ίδρυσε την Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρία Πόλις.

-Έχει αναλάβει την οργάνωση παραγωγής και τις δημόσιες σχέσεις (2002 – σήμερα) σε 16 θεατρικές παραγωγές.

-Επιμέλεια ύλης και έκδοσης σε 11 θεατρικά προγράμματα.

-Δραματουργική σύνθεση κειμένων και δραματουργική επεξεργασία–διασκευή για 13 θεατρικές παραγωγές.

  • Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, με τη Δήμητρα Λαρεντζάκη.

(ΔΙΜΗΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ) ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΜΑΪΟΣ 2024

Η πορεία από το γραπτό κείμενο στον προφορικό λόγο. Η προσέγγιση και η ερμηνεία των θεατρικών κειμένων μέσα από τη μέθοδο του Κωνσταντίν Στανισλάβσκι, καθώς και τις τεχνικές της μεθοδολογίας του Subtext.

Με όχημα το “Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας” και τα Σονέτα του Σαίξπηρ μέσα από τον άξονα του σεμιναρίου θα διερευνήσουμε:

• Τα βήματα που ακολουθεί κανείς στην ανακάλυψη του «κρυφού» κειμένου κάτω από το κείμενο του συγγραφέα.

• Τον λόγο ως μέσο για την έκφραση της ανθρώπινης εμπειρίας.

• Τον θεατρικό λόγο ως απόλυτο σημείο συνάντησης ηθοποιού και ρόλου. Πως ο χαρακτήρας αρθρώνεται μέσα από το λόγο του.

• Τον εσωτερικό μονόλογο – την αδιάκοπη ροή των σκέψεων του χαρακτήρα.

• Την ανακάλυψη των συμβόλων στη γλώσσα και τα μηνύματα που μεταφέρουν.

• Την αφήγηση ως performance: Μέσα από την τέχνη και τις τεχνικές της αφήγησης θα ανακαλύψουμε την «ψυχή», την βαθύτερη σημασία των λέξεων, την δημιουργία και την λεκτική διάσταση των εικόνων που οι λέξεις φέρουν μαζί με το νόημα τους αλλά και τους τρόπους που το σώμα μέσα από την κίνηση, ενώνεται με την ιστορία την ακολουθεί και της δίνει ζωή.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΣΠΟΥΔΕΣ

Αποφοίτησε από την Ανώτερη Δραματική Σχολή “Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας” του Γ. Κιμούλη το 1999

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Εμψύχωση ομάδας με τη συνθετική παιγνιόδραση στο Κέντρο Βιωματικής εκπαίδευσης και Συμβουλευτικής Εμψύχωσις Mime Corporel – Compagnie Tournemine Paris Βιοενέργεια με τον Μιχαήλ Μαρμαρινό Φωνή-Τραγούδι με την Μίρκα Γεμεντζάκη Butoh με τον Masaki Iwana Το θέατρο ως παιχνίδι με την Lilo Baur Subtext-Υποκριτική με τον A. Visniewski- Arts Educational Drama school of London Alexander Technique με την Tamara Bandekas

ΧΟΡΟΣ

Release Technique με την Α. Στελλάτου (Χοροκίνηση) Limon Technique με τις Μ. Ανθυμίδου, Α. Καζούρη, Μ. Γεροσίδερη

ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Παιδαγωγική ΑΚΠΕΣ- ΙΕΚ Σωτηροπούλου Καλλιτεχνική Φωτογραφία – Ε.Μ.Ε.Φ.

ΘΕΑΤΡΟ

2018 ΣΟΥΜΑΝ Σ. Καψούρου| Λέρνα| σκηνοθ: Λ.Γιοβανίδης| Εθνικό Θέατρο 2014 ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ Ευριπίδη |Κορυφαία| σκηνοθ: Λ.Κονιόρδου| Εθνικό Θέατρο 2014 Η ΠΑΤΡΙΣ ΛΥΠΑΤΑΙ ΠΟΛΥ Μ. Βίζνιεκ | σκηνοθ. Τ.Δελής | Θ.Αυλαία, Θεσσαλονίκη 2013 ΤΕΛΟΣ Ε. Μαυρίδου| σκηνοθ: Σ. Κακάλας | Στέγη – Ιδρ. Ωνάση 2013 ΣΥΣΣΗΜΟΝ Ν. Παναγιωτόπουλος | σκηνοθ: Σ. Κακάλας | Επίδαυρος & Φεστιβάλ Δημήτρια – Θέατρο Ε.Μ.Σ., Θεσσαλονίκη 2012-13 ΕΡΩΦΙΛΗ Γ. Χορτάτζη| Βασιλιάς Φιλόγονος | σκηνοθ: Σ. Κακάλας | Φεστιβάλ Αθηνών – Ιδρ. Μ. Κακογιάννης & Θέατρο Αυλαία, Θεσ/κη & Περιοδεία 2011-12 Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ Άλκη Ζέη | Κα. Λεβέντη – Νιούρα | σκηνοθ: Τ.Τζαμαργιάς | Εθνικό Θέατρο 2011 Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥΝΤΙΛΑ ΚΑΙ Ο ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ Ο ΜΑΤΤΙ Μ. Μπρέχτ| Λίζου Ζάκαρα | σκηνοθ: Κ. Καζάκος | Κ.Θ.Β.Ε. 2010 ΤΡΩΑΔΕΣ Ευριπίδη | Κορυφαία | σκηνοθ: Β. Θεοδωρόπουλος | Θέατρο Νέου Κόσμου 2009 ROCK STORY Λ.Βιτάλη | Νοσοκόμα | σκηνοθ: Π.Ζούλιας | Κ.Θ.Β.Ε. 2009 Ο ΚΥΚΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ Μ.Μπρέχτ | Νίνα, Η γριά με το χοιρομέρι | σκηνοθ: Σ. Χατζάκης | Κ.Θ.Β.Ε. 2008 ΠΑΠΙΣΣΑ ΙΩΑΝΝΑ Ε. Ροΐδης | Μητέρα-Ηγουμένη-Μοναχός | σκηνοθ: Σ. Χατζάκης | Δη.Πε.Θε. Πάτρας 2006 ΘΕΣΜΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΕΣ Αριστοφάνη | Χορός | σκηνοθ: Σ.Χατζάκης | Εθνικό Θέατρο 2005 ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ | Μουσική παράσταση με την Μαργαρίτα Ζορμπαλά | σκηνοθ: Δ. Ζορμπαλάς | Θέατρο Τέχνης 2005 ΒΑΚΧΕΣ Ευριπίδη | Κορυφαία | σκηνοθ: Σ. Χατζάκης | Εθνικό Θέατρο 2005 ΤΟ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΟ Φ. Μελκιό| Μονόλογος-Λιάν | σκηνοθ: Π. Σεβαστίκογλου | Θέατρο Εμπρός – Εξώστης 2004 ΤΡΑΧΙΝΙΕΣ Σοφοκλή | Χορός | σκηνοθ: Β. Αρδίττης | Κ.Θ.Β.Ε. 2003-04 Η ΜΟΙΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ Φ. Μελκιό | Σλάτζανα- Η γυναίκα με το μαντήλι | σκηνοθ: Π. Σεβαστίκογλου | Κ.Θ.Β.Ε. 2003 ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΑΝΟΜΑΙ Χοροθέατρο- Ομάδα Μετ΄έμποδίων | χορογραφία: Β. Γιανακοπούλου | Φεστιβάλ Αθηνών – Διεθνές Φεστιβάλ Καλαμάτας 2002-03 Η ΡΑΚΩΔΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ Κ. Λαμπρούλης | Μιούζικαλ, Παιδική παράσταση | Σκηνοθ: Τ. Ράντζος | Θέατρο Αργώ 2002-03 ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ T. Wertenbaker | Λιζ Μόρντεν | σκηνοθ: Κ. Αρβανιτάκης | Τεχνοχώρος Υπό σκιάν 2002 ΟΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΣΤΗΡ ΜΟΥ σε κείμενα Βικέλα-Ροΐδη | Αντριάννα | σκηνοθ: Ε. Γεωργοπούλου | Θέατρο Απόλλων – Ερμούπολη Σύρος 2001 -02 Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ Ζ. Ανουΐγ | Σουζάν Δελιθιάς | σκηνοθ: Τ. Κουλίεβα | Θέατρο Δημ. Χόρν 2000 ΠΩΣ ΝΑ ΠΩ Χοροθέατρο| Χορογρφία: Μ. Καραλέκα | Ομάδα Μετ’ εμποδίων | Θέατρο Ροές

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

2019-2020 ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΖΕΥΓΑΡΙ Ντ. Φο – Φρ. Ράμε | Θέατρο Act – Πάτρα 2019-2020 Η ΜΩΒ ΟΜΠΡΕΛΑ Άλκη Ζέη | Θέατρο Νέου Κόσμου, Θέατρο Άνεσις 2019-2020 ΔΑΙΔΑΛΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΡΟΣ Α. Γιαννοπούλου | Παιδική Σκηνή Θεσσαλονίκης | Θέατρο Ράδιο Σίτυ 2018-19 Η ΜΩΒ ΟΜΠΡΕΛΑ Άλκη Ζέη | Δη.Πε.Θε. Ιωαννίνων 2016 ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ Φ. Βέντεκιντ | Θέατρο Αυλαία – Θεσσαλονίκη 2016 ΤΟ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ Ζώρζ Σαρή | Παιδική Σκηνή Θεσσαλονίκης | Θέατρο Ράδιο Σίτυ 2015 ΤΟ ΠΑΓΚΑΚΙ Α. Γκέλμαν | Studio Vis Motrix – Θεσσαλονίκη 2015 ΑΙΑΝΤΑΣ Γ. Ρίτσος | Δη.πε.θε. Κοζάνης Διασκευή θεατρικών και λογοτεχνικών έργων για τις ανάγκες παραστάσεων.

 ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ

2021-22 Patra’s Acting Studio | “Action Studio – Michael Chekhov acting technique” | Διδασκαλία Υποκριτικής | Χώρος Τέχνης Καταπακτή – Πάτρα 2015-17 Ανώτερη Δραματική Σχολή “Σύγχρονο Θέατρο Β. Διαμαντόπουλος” Θεσσαλονίκη | Διδασκαλία Υποκριτικής με την μέθοδο του Michael Chekhov. 2008-2015 Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης “Ανδρέας Βουτσινάς” Θεσσαλονίκη| Διδασκαλία υποκριτικής με την μέθοδο του Michael Chekhov. 2018 “Action Studio” – Σεμινάριο Υποκριτικής | Δήμος Ζωγράφου 2017 “Action Studio ”- Σεμινάριο Υποκριτικής | Μουσικό Συνεργείο Τεχνών | Θέατρο του Μύλου – Λάρισα. 2017 “Action Studio” – Σεμινάριο Υποκριτικής | Ομάδα Εν Δυνάμει – Θεσσαλονίκη 2016 “Action Studio” – Σεμινάριο Υποκριτικής | Δη.Πε.Θε. Κοζάνης 2014-15 “Action Studio” – Υποκριτική & Αυτοσχεδιασμός Michael Chekhov Acting Technique | “Ο Αρχετυπικός πυρήνας του τραγικού ήρωα στο σύγχρονο δυτικό θέατρο” – “Ρωμαίος και Ιουλιέττα” | Σχολή Χορού “Lindy Hop Greece” – Θεσσαλονίκη. 2007 “Action Studio” – Σεμινάριο Υποκριτικής | Δη.Πε.Θε. Πάτρας Παραστάσεις στο πλαίσιο διπλωματικών εξετάσεων Γ’ έτους 2015 “Το Ξύπνημα της Άνοιξης” Φ. Βέντεκιντ | Θέατρο Αυλαία – Θεσσαλονίκη 2013 “Ηλέκτρα” Σοφοκλή & “Oρέστης” Ευριπίδη | Θέατρο Αυλαία – Θεσσαλονίκη 2011 “Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας” Σαίξπηρ | Θέατρο Κόδρα – Θεσσαλονίκη

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 2008 3 ΣΤΙΓΜΕΣ | Προτεινόμενη για Α’ βραβείο γυναικείου ρόλου στο 49ο Φεστιβάλ Θες/νίκης | σκηνοθ: Π. Σεβαστίκογλου 2002 ΤΟ ΤΥΧΕΡΟ 7 | σκηνοθ: Π. Κέκκας | μ. μήκους 2001 ΚΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ | σκηνοθ: Δ. Μασκλαβάνου 1998 ΜΕΔΟΥΣΑ | σκηνοθ: Γ. Λαζόπουλος

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα