'
25.1 C
Aigio
Παρασκευή, 14 Ιουνίου, 2024
spot_img

ΠΑΤΡΑ | Ολοκληρώθηκε το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στην πλ. Γεωργίου – ΦΩΤΟ

Πραγματοποιήθηκε πρωί Δευτέρας στην πλατεία Γεωργίου της Πάτρας το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο με τη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών.

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ:

1699267119235
1699267119267
1699267119222
1699267119258

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ:

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας στηρίζει τις σημερινές κινητοποιήσεις των μαθητών και φοιτητών της πόλης μας. Χαιρετίζει τους μαθητές και φοιτητές που όλοι μαζί διεκδικούν ένα σχολείο που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει, που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών μας. Παράλληλα εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Παλαιστίνης απαιτώντας να μπει ένα τέλος.

Καθημερινά μέσα στο σχολείο, όλοι, εκπαιδευτικοί και μαθητές ζούμε τα μεγάλα προβλήματα που δημιουργούν οι αντιεκπαιδευτικές  πολιτικές.

Αντιπαλεύουμε στην πράξη  την κατηγοριοποίηση των σχολείων που προωθείται με την απαράδεκτη και αντιεπιστημονική διαδικασία της αξιολόγησης! Απαιτούμε εδώ και τώρα να εκδοθούν όλες οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων! Οι εκβιασμοί και οι απειλές δεν θα περάσουν.

Κατεβαίνουμε μαζί με τους μαθητές μας στο δρόμο γιατί θέλουμε:

  • Αυξήσεις στους μισθούς μας, επιστροφή 13ου και 14ου μισθού και υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
  • Ασφαλή και σύγχρονα σχολεία με τις κατάλληλες υποδομές, μείωση των παιδιών στις τάξεις, κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία.
  • Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών με μόνιμη και σταθερή εργασία.
  • Μέτρα στήριξης της διαβίωσης των αναπληρωτών και κυρίως της στέγασής τους.
  • Δημόσια, δωρεάν και εξοπλισμένα πανεπιστήμια.
  • Ειρήνη και Λευτεριά, όχι άλλα νεκρά παιδιά στην Παλαιστίνη! Χρήματα για νοσοκομεία και σχολεία και όχι για δαπάνες που σκορπούν πολέμους!
  • Η ζωή μας να έχει αξία και όχι να είναι εκτεθειμένη στη βροχή, τη φωτιά, το σεισμό!

Σε αυτό τον αγώνα πρέπει να είμαστε όλοι μαζί, μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί. Άλλωστε, κάθε μικρή ή μεγάλη νίκη, κάθε μικρό ή μεγάλο εμπόδιο που μπαίνει κερδίζεται με τους μαζικούς μας αγώνες!

Όλοι στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο

τη Δευτέρα 6 Νοέμβρη 2023 στις 12:00 στην πλ. Γεωργίου

 Το Διοικητικό Συμβούλιο

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Α ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ:

Συνεχίζουμε τον αγώνα κατά της ατομικής αξιολόγησης

Τα αρμόδια δικαστήρια έχουν τελεσίδικα αποφανθεί: Η απεργία δεν συνιστά παράλειψη καθήκοντος

Το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με την υπ.αριθ 118991/ΓΔ5/23-10-2023 εγκύκλιό του και τα άρθρα 9-11 της Υ.Α 9950/ΓΔ5/27-01-2023 και με ορίζοντα ολοκλήρωσης της διαδικασίας παρατήρησης της πρώτης διδασκαλίας των εκπαιδευτικών από το Σύμβουλο Εκπαίδευσης την 20η Νοέμβρη 2023, επανεκκίνησε τη διαδικασία της «ατομικής αξιολόγησης των νεοδιορίστων για τη μονιμοποίησή τους». Θυμίζουμε ότι η σχετική διαδικασία είχε ξεκινήσει το Μάρτη του 2023 και είχε συναντήσει την καθολική αντίσταση του κλάδου και των νεοδιόριστων συναδέλφων στην περιοχή μας , οι οποίοι συμμετείχαν στην απεργία- αποχή που είχε κηρύξει η ΟΛΜΕ.

Τις τελευταίες ημέρες, σχολικοί σύμβουλοι εκπαίδευσης της περιοχής μας, καλούν «φιλικά» ή «ανεπίσημα» τους νεοδιόριστους συναδέλφους να συμμετάσχουν σε «προκαταρκτικές ενημερωτικές διαδικτυακές συναντήσεις» εκτός εργασιακού ωραρίου , μεσημέρι ή απόγευμα, με μοναδικό στόχο να προχωρήσει η αξιολόγηση με κάθε τρόπο.

Η δε πρόσκληση είναι προσχηματική, αφού γίνεται επίκληση σε λύση τυχόν «αποριών» των συναδέλφων, ενώ στην πραγματικότητα τους καλούν να συμμετάσχουν ενεργά στις διαδικασίες αξιολόγησης. Παράλληλα, ζητούν να συμπληρωθεί και να κατατεθεί ένας μεγάλος όγκος γραφειοκρατικού υλικού που αφορά το πρωτόκολλο της αξιολόγησης (έκθεση αυτοαξιολόγησης, στοιχεία προϋπηρεσίας και επιστημονικής – επαγγελματικής ανάπτυξης, συγγραφικό έργο, τεκμήρια επιμορφωτικής εμπειρίας, εκπαιδευτικό, παιδαγωγικό, διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο, συμμετοχή σε ευρωπαϊκά και ερευνητικά προγράμματα και έργα-χρηματοδοτούμενα ή συγχρηματοδοτούμενα- και άλλες ποικίλες δράσεις).

Τέλος, για να προκαταλάβουν και τις αντιδράσεις των συναδέλφων και για να μη μείνει καμία αμφιβολία ότι θα ολοκληρώσουν τη διαδικασία, υπενθυμίζουν «κομψά» ότι η αξιολόγηση βασίζεται σε νόμο ψηφισμένο από την Ελληνική βουλή και ότι “η παράλειψη να λάβει μέρος εκπαιδευτικός ή στέλεχος στις αξιολογικές διαδικασίες συνιστά ειδικό πειθαρχικό παράπτωμα” .

Τους ενημερώνουμε λοιπόν πως τόσο το Σύνταγμα όσο και η υπερνομοθεσία και οι έως τώρα αποφάσεις των δικαστηρίων, συνηγορούν στο ότι η απεργία είναι κατοχυρωμένο δικαίωμα των εργαζομένων και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να παρακωλύεται με οποιονδήποτε τρόπο. Άλλωστε το άρθρο 56 του 4823/21, που επικαλέστηκε ακόμα και ο πρωθυπουργός, προβλέπει ποινές σε περίπτωση «παράλειψης καθήκοντος». Τα αρμόδια δικαστήρια έχουν ξεκάθαρα και τελεσίδικα αποφανθεί ότι η απεργία δεν συνιστά παράλειψη καθήκοντος. Συγκεκριμένα έχει κριθεί, ότι «η συνδικαλιστική δραστηριότητα δεν μπορεί να αξιολογηθεί καθεαυτή αρνητικά για την εξέλιξη του υπαλλήλου, διότι συνιστά νόμιμη άσκηση του δικαιώματος της συνδικαλιστικής ελευθερίας», κατά το άρθρο 23 παρ. 1 του Συντάγματος και το άρθρο 30 του ν.1264/1982» (ΣτΕ 444/1996, 1907/2002) και «η άσκηση ενός νομίμου δικαιώματος δεν μπορεί να ερμηνευτεί ως παράλειψη καθήκοντος ή πειθαρχικό παράπτωμα ή να συνδεθεί έμμεσα ή άμεσα με την επιβολή οποιουδήποτε δυσμενούς διοικητικού ή άλλη μορφής μέτρου εις βάρος του υπαλλήλου, καθώς κάτι τέτοιο, θα έπληττε καίρια τον πυρήνα του δικαιώματος της απεργίας, θέτοντας υπέρμετρους περιορισμούς στην άσκησή του, συνιστώντας εκ του αποτελέσματος
απαγορευμένη κατά τον ν. 1264/1982 ανταπεργία».

Την ίδια στιγμή, τα σχολεία και οι συνάδελφοι στενάζουν από τη γραφειοκρατία και τον διοικητισμό, ενώ το παιδαγωγικό έργο και η ουσία της παιδαγωγικής πράξης περνάει σε δεύτερη μοίρα, αφού σημασία έχει να φανεί προς την κοινωνία ότι όλα λειτουργούν άψογα.

Η απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση όπως από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωσης της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ

-Καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να απέχουν από τις «ανεπίσημες» , «φιλικές» ή όπως αλλιώς χαρακτηρίζονται αυτές οι συναντήσεις.

-Καλούμε όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να συμμετάσχουν στην απεργία – αποχή, να συσπειρωθούν και να βρίσκονται κοντά στο Σωματείο.

-Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να στηρίξουν και να σταθούν συλλογικά και αλληλέγγυα κοντά στους νεοδιόριστους συναδέλφους.

Με εκτίμηση

Για το Δ. Σ.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα