Τη διατήρηση ενός ακόμη σημαντικού στελέχους του ρόστερ του εξασφάλισε ο Παναιγιάλειος, καθώς η διοίκηση του συλλόγου ήρθε σε συμφωνία με τον Αρμάντο Περλέσι για την ανανέωση της συνεργασίας τους ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Ο 23χρονος τερματοφύλακας, ο οποίος είχε ενεργό ρόλο στην πορεία της ομάδας την περασμένη σεζόν τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στο Κύπελλο, θα συνεχίσει να υπερασπίζεται την εστία των «μελανόλευκων» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παναιγιαλείου:
«Ο Παναιγιάλειος Γ.Σ. ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Αρμάντο Περλέσι για τη νέα αγωνιστική σεζόν.
Ο 23χρονος τερματοφύλακας θα συνεχίσει να υπερασπίζεται την εστία του Παναιγιαλείου για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αποτελώντας μία ακόμη σημαντική μονάδα του ρόστερ. Την περασμένη αγωνιστική περίοδο ο Αρμάντο κατέγραψε 15 συμμετοχές στο πρωτάθλημα, ενώ αγωνίστηκε και στις τρεις τελευταίες κρίσιμες αναμετρήσεις του Κυπέλλου, ξεκινώντας από τον προημιτελικό, συνεχίζοντας σε ημιτελικό με πολύ καλή εμφάνιση του ίδιου και κλείνοντας με τον τελικό, όπου η ομάδα μας έφτασε στην κατάκτηση του τίτλου.
Αρμάντο, σου ευχόμαστε υγεία και ακόμη περισσότερες επιτυχίες με τη μελανόλευκη φανέλα τη νέα αγωνιστική περίοδο!»
















