'
21.8 C
Aigio
Κυριακή, 12 Μαΐου, 2024
spot_img

Αίγιο: Συγκρότηση ομάδων επιφυλακής υπαλλήλων Δήμου αντιμετώπισης έντονων καιρικών φαινομένων


ΑΠΟΦΑΣΗ: 10/2022
Ο Δήμαρχος Αιγιαλείας
Έχοντας υπόψη:

1) Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και
της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης «περί αρμοδιοτήτων
Δημάρχου».
2) Την υπ’ αριθ. 1299/03 (ΦΕΚ Β 423/10-4-03) απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών,
Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης: Έγκριση του από 7.4.2003 Γενικού Σχεδίου
Πολιτικής Προστασίας με τη συνθηματική λέξη «ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΣ», όπως έχει
τροποποιηθεί και ισχύει.
3) Τις διατάξεις του Ν.3013/01-05-2002 (ΦΕΚ-102 Α’) : Αναβάθμιση της Πολιτικής
Προστασίας και λοιπές διατάξεις.
4) Την υπ’ αριθμ. 7767/30-10-2019 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών/Γενική
Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας/Δ/νση Σχεδιασμού & Αντιμετώπισης Εκτάκτων
Αναγκών με θέμα: «Σχέδιο δράσεων Πολιτικής Προστασίας για την αντιμετώπιση
κινδύνων από την εκδήλωση πλυμμυρικών φαινομένων».
5) Την υπ’ αριθ. 4/2021 απόφαση του Τ.Ε.Σ.Ο.Π. Δήμου Αιγιαλείας.
6) Την αρ. πρωτ. 8794/06-12-2019, ΑΔΑ: ΨΓΚΟ46ΜΤΛΒ-Φ04 , 1 η έκδοση του Γενικού
Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών και Άμεσης/Βραχείας Διαχείρισης των
Συνεπειών από την Εκδήλωση Πλημμυρικών Φαινομένων με τη κωδική ονομασία
«ΔΑΡΔΑΝΟΣ».
7) Την αρ. πρωτ. 12189/26-11-2020, ΑΔΑ: 6Δ4Ω46ΜΤΛΒ-Ε67, 1 η έκδοση του Γενικού
Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών και Άμεσης/Βραχείας Διαχείρισης των
Συνεπειών από την Εκδήλωση Χιονοπτώσεων και Παγετού με την κωδική ονομασία
«ΒΟΡΕΑΣ».
8) Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν. 4024/2011 (ΦΕΚ 226/Α΄) και του με αριθ. Οικ.
2/78400/0022/14-11-2011 εγγράφου του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών για την
υπερωριακή εργασία, όπως αυτό έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
9) Το Φ.Ε.Κ. 606/τ.Β΄/11.03.14 περί καθορισμού ωραρίου λειτουργίας σε 24ωρη και
12ωρη βάση- εξαίρεση από την εφαρμογή της πενθημέρου εργασίας όπως αυτό έχει
τροποιηθεί και ισχύει.
10) Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) Δήμου Αιγιαλείας όπως έχει
τροποποιηθεί και ισχύει
11) Το με αρ. πρωτ. 9087/20-01-2022 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Πελοποννήσου – Δυτ. Ελλάδας – Ιονίου/Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας
12) Τo υπ. αριθμ. πρωτ. 2135/20.01.2022 έγγραφο του Αυτοτελούς Τμήματος
Περιβάλλοντος Πρασίνου και Πολιτικής Προστασίας,
13) Τo υπ. αριθμ. πρωτ. 2276/21/01/2022 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών

14) Τo υπ. αριθμ. πρωτ. 2221/21.01.2022 έγγραφο της Διεύθυνσης Καθαριότητας &
Ανακύκλωσης
15) Τo υπ. αριθμ. πρωτ. 2148/20.01.2022 έγγραφο του Αυτοτελούς Τμήματος
Περιβάλλοντος Πρασίνου και Πολιτικής Προστασίας,
16) Το υπ. αρ. πρωτ. 2223/21.01.2022 έγγραφο του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής
Προστασίας, Παιδείας & Πολιτισμού

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Την συγκρότηση ομάδων επιφυλακής των κατωτέρω υπαλλήλων του Δήμου μας, στα όρια της
διοικητικής περιφέρειας του Δήμου μας για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών που αναμένεται να
προκύψουν από ισχυρές βροχές, καταιγίδες, θυελλώδεις ανέμους, χιονοπτώσεις & παγετό, από την
22.01.2022 έως την 25.01.2022 σε περιοχές του Δήμου μας.
Συγκεκριμένα οι ομάδες επιφυλακής των υπαλλήλων είναι σε αρωγή του έργου των
εμπλεκόμενων υπηρεσιών (Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Αιγιαλείας, Πολιτική Προστασία Δήμου
Αιγιαλείας, Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας – Περιφερειακή Ενότητα Αχαΐας, Πυροσβεστική Υπηρεσία,
Αστυνομία) και εντάσσεται στις δράσεις που αποβλέπουν στην προστασία της ζωής, της υγείας, της
περιουσίας των πολιτών καθώς και στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.
Οι ομάδες επιφυλακής των υπαλλήλων με τους αντικαταστάτες τους ανά δημοτική ενότητα για
την περίοδο από 22.01.2021 έως 25.01.2021 ορίζονται ως εξής:
Γενικοί Συντονιστές :

  1. Καλογερόπουλος Δημήτριος, Δήμαρχος
  2. Βασίλειος Χριστόπουλος Αντιδήμαρχος
  3. Καραΐσκος Νικόλαος, Αντιδήμαρχος
  4. Στεφανίδης Χαράλαμπος, Πρ/νος Αυτοτελούς Τμήματος Περιβάλλοντος, Πρασίνου & Πολιτικής
    Προστασίας,
    Συντονιστής Δημοτικής Ενότητας Συμπολιτείας: Παναγιώτης Ανδριόπουλος, Εντεταλμένος
    Σύμβουλος
    Συντονιστής Δημοτικής Ερινεού: Ντίνος Γεώργιος, Αντιδήμαρχος
    Συντονιστής Δημοτικών Ενοτήτων Ακράτας –Αιγείρας: Μαρία Σταυροπούλου, Αντιδήμαρχος.
    Συντονιστής Δημοτικής Ενότητας Αιγίου: Βασιλακοπούλου Διαμάντω, Αντιδήμαρχος.
    Συντονιστής Δημοτικής Ενότητας Διακοπτού: Χριστόπουλος Βασίλειος, Αντιδήμαρχος.
    ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΦΥΛΑΚΗΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ
Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Διαμαντόπουλος Κων/νος Πολιτικός Μηχανικός
Τ.Ε

Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Βασιλακόπουλος Αλέξανδρος Εργοδηγός Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Καλαντζής Αθανάσιος Τεχνίτης Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Μέγαρης Παναγιώτης Τεχνίτης Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Μπαστογιάννης Νικόλαος Τεχνίτης Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Διαμαντόπουλος Μιχαήλ Χειριστής Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Σωτηρόπουλος Κων/νος Τεχνίτης Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Θεοδωρόπουλος Θεόδωρος Εργάτης Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Βλάχος Σωτήριος Τεχνίτης Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Αντωνόπουλος Παναγιώτης Ηλεκτρολόγος Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Γεωργίου Παναγιώτης Ηλεκτρολόγος Δ/νση Τ.Υ.
Από 22.01.2022 έως Μέρμηγκας Βασίλειος Ηλεκτρολόγος Δ/νση Τ.Υ.

και 25.01.2022
Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Αντωνόπουλος Αναστάσιος Υδραυλικός Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Καλιακούδας Χρήστος Υδραυλικός Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Μενύχτας Απόστολος Υδραυλικός Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Κωστόπουλος Νεκτάριος Οδηγός Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Λαμπίρης Κωνσταντίνος Οδηγός Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Μίχαλος Βασίλειος Οδηγός Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Γεωργίου Γεώργιος Χειριστής Μ.Ε Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Ρεκούνας Γεώργιος Χειριστής Μ.Ε Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Παγώνης Ιωάννης Μηχανοτεχνίτης Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Ανδρουτσόπουλος Παναγιώτης Μηχανοτεχνίτης Δ/νση Τ.Υ.

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Λουρίδας Παναγιώτης Εργάτης Δ/νση Καθαριότητας &
Ανακύκλωσης

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Αποστολόπουλος Άγγελος Χειριστής Δ/νση Καθαριότητας &
Ανακύκλωσης

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Πεφάνη Μαρία Οδηγός Δ/νση Καθαριότητας &
Ανακύκλωσης

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Τριανταφυλλόπουλος Γεώργιος Επόπτης Δ/νση Καθαριότητας &
Ανακύκλωσης

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Στρουσόπουλος Λάμπρος Εργάτης Δ/νση Καθαριότητας &
Ανακύκλωσης

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Γκολφινόπουλος Νικόλαος Εργάτης Δ/νση Καθαριότητας &
Ανακύκλωσης

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Χαράλαμπος Στεφανίδης Πολιτικός Μηχανικός Αυτοτελές Τμήμα
Περιβάλλοντος, Πρασίνου
& Πολιτικής Προστασίας

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Γαβαθόπουλος Θρασύβουλος Διοικητικός Αυτοτελές Τμήμα
Περιβάλλοντος, Πρασίνου
& Πολιτικής Προστασίας

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Μίχαλος Νικόλαος Οδηγός Αυτοτελές Τμήμα
Περιβάλλοντος, Πρασίνου
& Πολιτικής Προστασίας

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Κούρτη Αμαλία Τ.Ε Διοικητικού-
Λογιστικού

Αυτοτελές Τμήμα
Κοινωνικής Προστασίας,
Παιδείας & Πολιτισμού

Από 22.01.2022 έως
και 25.01.2022

Βλασσοπούλου Σοφία Τ.Ε Διοικητικού Αυτοτελές Τμήμα
Κοινωνικής Προστασίας,
Παιδείας & Πολιτισμού
Οι πιο πάνω αναφερόμενοι υπάλληλοι, εφόσον ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες (Δ/νση
Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμου Αιγιαλείας, Πολιτική Προστασία Δήμου Αιγιαλείας, Περιφέρεια Δυτ.
Ελλάδας – Περιφερειακή Ενότητα Αχαΐας, Πυροσβεστική Υπηρεσία, Αστυνομία), σε συνεννόηση με τους
υπεύθυνους Πολιτικής Προστασίας ή με τους υπεύθυνους Συντονισμού έχουν την δυνατότητα :
 Να μετακινούν οχήματα και μηχανήματα έργου χωρίς να χρειάζονται διαταγή πορείας από το
γραφείο κίνησης κατόπιν συνεννόησης με τους υπεύθυνους Πολιτικής Προστασίας ή με τους
υπεύθυνους Συντονισμού.
 Να έχουν ανοικτό το κινητό τους τηλέφωνο εφόσον διαθέτουν ή να βρίσκονται κοντά σε
σταθερό τηλέφωνο σε αριθμούς που έχουν εκ των προτέρων δηλώσει στις υπηρεσίες τους.

 Να έχουν κλειδιά, οχημάτων κ.τ.λ., να γνωρίζουν που βρίσκονται τα οχήματα ή τα μηχανήματα,
την κατάσταση και τον τρόπο λειτουργίας αυτών για τα οποία έχουν ορισθεί ως οδηγοί ή
χειριστές.

Ο Δήμαρχος

Δημήτριος Καλογερόπουλος

ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
ΠΡΟΣ:

  1. Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών
  2. Αυτοτελές Τμήμα Περιβάλλοντος, Πρασίνου & Πολιτικής Προστασίας
  3. Διεύθυνση Καθαριότητας & Ανακύκλωσης
  4. Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού
  5. Αντιδήμαρχο κα Σταυροπούλου Μαρία
  6. Αντιδήμαρχο κα Βασιλακοπούλου Διαμάντω
  7. Εντεταλμένο Σύμβουλο κ. Ανδριόπουλο Παναγιώτη
  8. Αντιδήμαρχο κ Καραϊσκο Νικόλαο
  9. Αντιδήμαρχο κ. Χριστόπουλο Βασίλειο
  10. Αντιδήμαρχο, κ. Ντίνο Γεώργιο
    ΚΟΙΝ.:
  11. Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
  12. Γενικό Γραμματέα κ. Ρούσσο Γεώργιο

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα