'
24 C
Aigio
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024
spot_img

ΑΙΓΙΟ: Η κίνηση στην αγορά κρέατος – Και… συμβουλές για τους πελάτες!

Μετράμε μερικές 24ρα πριν την ημέρα των Χριστουγέννων και ήδη η αγορά, που εδώ και μέρες έχει φορέσει τα “καλά” της και στο Αίγιο, υποδέχεται σε καθημερινή βάση τον κόσμο που είτε απλά κάνει έρευνα αγοράς, είτε ήδη έχει αρχίσει να προμηθεύεται τα πρώτα απαραίτητα για το εορταστικό τραπέζι.

Και το aigiovoice.gr ξεκινά το οδοιπορικό της καταγραφής από τα κρεοπωλεία.

ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗ

Η κίνηση έχει ήδη αρχίσει και αναμένεται να κορυφωθεί, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο, την Παρασκευή και το Σάββατο, δηλώνει ο ιδιοκτήτης κρεοπωλείου Ανδρέας Καρβουνιάρης. Ο οποίος μάλιστα επισημαίνει πως εκτός των άλλων έχει ετοιμάσει μια άκρως γιορτινή βιτρίνα με κρεατοπαρασκευάσματα, τα νέα προϊόντα σημειώνει ότι θα κάνουν το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι πιο εύκολο και πιο εντυπωσιακό!

“Η κίνηση είναι ικανοποιητική και πιστεύουμε ότι θα πάει πολύ καλά τις επόμενες μέρες. Βέβαια η ακρίβεια έχει αφήσει τα σημάδια της. 20% αύξηση στην τιμή του Μοσχαριού που είχε φέτος τη μεγαλύτερη αύξηση. Αλλά παρ’ όλα αυτά ο κόσμος ψωνίζει γιατί θέλει να γιορτάσει και να είναι σίγουρος για ότι βάλει στο τραπέζι του”, μας λέει ο κ. Καρβουνιάρης, στέλνοντας μας τις καλύτερες ευχές του για καλά Χριστούγεννα!

Όσο για τη συμβουλή του στους πελάτες ως προς το άγχος της ασφάλειας των προϊόντων; Ο κ. Καρβουνιάρης συστήνει έναν κανόνα: “Να επιλέγουν τον κρεοπώλη που ξέρουν, αυτόν που κοιτούν στα μάτια και τους γνωρίζει και τον γνωρίζουν. Οι έλεγχοι γίνονται, πρέπει να γίνονται και είναι ευπρόσδεκτοι. Αλλά πάνω απ’ όλα ο κόσμος να επιλέγει το μαγαζί της γειτονιάς…”, λέει με νόημα.

ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΙΝΑΡΔΟΥ

Παρόμοιο μήνυμα στέλνει μέσω του aigiovoice και ο Γιώργος Λινάρδος ο οποίος επίσης επικαλείται την μεγαλύτερη σημασία που έχει το εγγυημένο προϊόν από την τιμή στην οποία πωλείται. “Το δικό μας σύνθημα στα Κρεοπωλεία Λινάρδου, χρόνια τώρα, είναι ότι… ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ“.

Και αυτό το τονίζει με όλους τους τρόπους παροτρύνοντας τους πελάτες να επιλέγουν τα απολύτως ασφαλή προϊόντα. Διευκρινίζοντας ότι “Αυτό που τρώμε πρώτα εμείς στο σπίτι μας, είναι αυτό που δίνουμε στους πελάτες μας” και απαντώντας έτσι ευθέως στο ζήτημα του τι να προσέχουν οι καταναλωτές.

Όσο για την κίνηση; Η απάντηση του σε γεμίζει αισιοδοξία, αφού αναφέρει ότι η κίνηση έχει ήδη ξεκινήσει και κυμαίνεται σε ικανοποιητικά πλαίσια. Αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι καταναλωτές στην πλειοψηφία τους επιλέγουν καταστήματα εγγύησης όπου ναι μεν βρίσκουν συμβατές τιμές, πρώτιστα όμως συναντούν την απόλυτη εγγύηση για αυτό που θα βάλουν στο τραπέζι τους.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα