Ο Γιώργος Ντίνος μιλά στο Aigio Voice Radio για την παράταση της Μητροπόλεως, τις ανεμογεννήτριες στη Ζήρια και τις αποκαταστάσεις των δρόμων

Καλεσμένος της εκπομπής ήταν ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Αιγιαλείας, Γιώργος Ντίνος, ο οποίος αναφέρθηκε εκτενώς στην τρίμηνη παράταση που εγκρίθηκε για την ολοκλήρωση της ανάπλασης της Μητροπόλεως. Όπως υποστήριξε, η συγκεκριμένη απόφαση ήταν αναγκαία προκειμένου να αποφευχθεί η εγκατάλειψη του έργου και να ολοκληρωθούν οι παρεμβάσεις στο κέντρο του Αιγίου, προς όφελος των πολιτών και των επαγγελματιών της περιοχής.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο ζήτημα του ανακεφαλαιωτικού πίνακα του έργου, με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑ να τονίζει ότι πρόκειται για μια συνήθη διαδικασία στα δημόσια έργα, η οποία συνδέεται τόσο με τις ανατιμήσεις των υλικών όσο και με τις ανάγκες που προκύπτουν κατά την εξέλιξη των εργασιών. Παράλληλα, επισήμανε ότι οι σχετικές εγκρίσεις περνούν από τα αρμόδια τεχνικά όργανα και δεν αποτελούν μονομερείς αποφάσεις.

Στο πλαίσιο της συζήτησης αναδείχθηκαν επίσης τα ζητήματα που αφορούν τις ανεμογεννήτριες στην περιοχή της Ζήριας, με τον κ. Ντίνο να υποστηρίζει ότι ο Δήμος και η ΔΕΥΑ έχουν προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες νομικές και διοικητικές ενέργειες για την προστασία των υδάτινων πόρων και του φυσικού περιβάλλοντος.

Επιπλέον, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στα προβλήματα που έχουν παρατηρηθεί στις αποκαταστάσεις των οδοστρωμάτων μετά τα έργα αποχέτευσης. Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ αναγνώρισε τις ανησυχίες των κατοίκων, σημειώνοντας ότι σε περιπτώσεις καθιζήσεων γίνονται άμεσα παρεμβάσεις και αποκαταστάσεις από τις αρμόδιες εταιρείες.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement - spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα