Ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού της Αιγιάλειας Γιώργος Φραγκονικολόπουλος μίλησε χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο για “έντονο πολιτιστικό καλοκαίρι” τονίζοντας πρωτίστως ότι το σημαντικότερο όλων δεν είναι μόνο οι εκδηλώσεις αλλά κυριως ότι “είναι δωρεάν”!
Όμως βλέποντας το πρόγραμμα στη συντριπτική πλειοψηφία τους οι εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί κοστίζουν και στο τέλος των προγραμμάτων υπάρχουν και οι τιμές εισιτηρίων!
Ή κάτι δεν καταλάβαμε καλά ή κάτι άλλο εννοούσε ο αντιδήμαρχος…
Παρακάτω δείτε βίντεο με τις δηλώσεις και παρακάτω το αρχείο με τις εκδηλώσεις (με… τιμή)!
Δείτε το βίντεο (από 1:24:13 έως 1:25:16)
Το αρχείο με το πρόγραμμα εκδηλώσεων:
















