Αιγιάλεια: Στον “αέρα” το έργο πρόσβασης στον σταθμό του τρένου του Αιγίου – Σταμάτησαν οι απαλλοτριώσεις (BINTEO)

Σταματούν οι απαλλοτριώσεις για το έργο που αφορά στην κατασκευή δρόμων πρόσβασης στον σταθμό του τρένου στο Αίγιο.

Παρά τις εγκρίσεις που υπήρξαν η διαδικασία απαλλοτριώσεων τεσσάρων προσβάσεων εγκλωβίστηκε μόνο σε μια πρώτη φάση η οποία κι αυτή προχώρησε μέσα από χρήματα που προέρχονταν από προκαταβολές. Μέχρι 30 Σεπτέμβρη που λήγει η προθεσμία αν δεν γίνουν οι απαλλοτριώσεις, το έργο “τινάζεται” στον “αέρα”.

Το θέμα προέκυψε μέσα από την ενημέρωση του δημάρχου στη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου και την συμπληρωματική τοποθέτηση του Κώστα Σπηλιόπουλου, επικεφαλής της παράταξης “Αιγιάλεια Προορισμός”.

Δείτε το βίντεο (από 19:00 έως 26:00)

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement - spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα