Στο Καλέντζι βρέθηκε χθες ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης για την επετειακή εκδήλωση για τον Ανδρέα Παπανδρέου:
Στην ομιλία του ο Νίκος Ανδρουλάκης ανέφερε:
“Είναι μεγάλη η τιμή και η συγκίνησή μου που βρεθήκαμε απόψε όλοι μαζί, στις πλαγιές του Ερύμανθου, στη γενέτειρα του Γέρου της Δημοκρατίας, το Καλέντζι, για να τιμήσουμε τη μνήμη του ιδρυτή μας Ανδρέα Παπανδρέου καθώς συμπληρώθηκαν τριάντα χρόνια από τον θάνατό του.
Ο Ανδρέας είναι ο μεγάλος απών. Παραμένει όμως αδιάλειπτα παρών.
Παρών στις μεγάλες δημοκρατικές κατακτήσεις του τόπου μας.
Παρών στη συλλογική μνήμη του ελληνικού λαού.
Παρών και στις αγωνίες των νεότερων γενεών, που αναζητούν απαντήσεις σε έναν κόσμο γεμάτο ανασφάλεια, ανισότητες και αβεβαιότητα.
Ο Ανδρέας ένωσε ανθρώπους διαφορετικών γενεών και καταβολών.
Δημιούργησε μια μεγάλη κοινωνική και πολιτική συμμαχία. Έδωσε ουσιαστικό περιεχόμενο σε έννοιες που έως τότε έμεναν κενό γράμμα: στην κοινωνική δικαιοσύνη, στη λαϊκή συμμετοχή, στην εθνική αξιοπρέπεια.
Μετέτρεψε σε συλλογικά βιώματα φράσεις που έμειναν ανεξίτηλες στην Ιστορία, γιατί είχαν αντίκρυσμα Αλήθειας:
«Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες».
«Οι μη προνομιούχοι».
«Τα περήφανα γηρατειά».
Γι’ αυτό πέρασαν στη συλλογική μνήμη, αποτελώντας το λεξιλόγιο της μεγάλης Αλλαγής.
Μιας μεγάλης, ειρηνικής και δημοκρατικής επανάστασης”.

















