ΛΑΥΡΑ ΣΠΗΛΑΙΩΝ  ΚΙΕΒΟΥ: Άλλη μία αντιορθόδοξη (!) επίθεση της Ρωσίας…

ΤΟΥ  ΓΙΑΝΝΗ  Σ.  ΜΕΝΤΖΕΛΟΠΟΥΛΟΥ

Σοβαρές απώλειες και εκτεταμένες καταστροφές προκάλεσε η μαζική ρωσική πυραυλική επίθεση που εξαπολύθηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας της 15ης Ιουνίου στο Κίεβο. Μεταξύ των στόχων που επλήγησαν βρέθηκε και η ιστορική Λαύρα των Σπηλαίων του Κιέβου, ένα από τα σημαντικότερα προσκυνήματα της Ορθοδοξίας και Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Σύμφωνα με ουκρανικά μέσα ενημέρωσης, στον χώρο της Μονής εκδηλώθηκε πυρκαγιά, η οποία φέρεται ότι προκλήθηκε από άμεσο πλήγμα. Ζημιές υπέστη και ο καθεδρικός Ναός Κοιμήσεως της Θεοτόκου, ένα από τα σημαντικότερα κτίσματα του μοναστηριακού συγκροτήματος.

Είχα γράψει και παλιότερα για τον (Ορθόδοξο!) εισβολέα Πούτιν στην Ουκρανία. Όμως 4 και πλέον χρόνια τα εγκλήματά του συνεχίζονται! Αυτός ο «απίθανος» …τύπος –Θού Κύριε φυλακήν τω στόματί μου- που θα κατακτούσε  σε 3 (!) ημέρες  μια ξένη, άλλη χώρα …παλεύει ακόμα. Σε διάρκεια ο πόλεμος ξεπέρασε τα χρόνια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου (1914-1918)!!! Κι ακόμα δεν την κατέκτησε.

Πάμπολλα τα ανθρώπινα θύματά του, έχει …σκοτώσει «αμέτρητους», Ορθόδοξους μάλιστα, Ουκρανούς!

Το γεροντικό του πείσμα, λοιπόν, τον «οδήγησε» να …χτυπήσει ακόμα και την «Λαύρα των Σπηλαίων Κιέβου», ένα από τα πιο σπουδαία προσκυνήματα συμπάσης της Ορθοδοξίας και Μνημείο προστατευόμενης από την «Ουνέσκο» παγκόσμιας κληρονομιάς, τονίζω και πάλι.

Ο άνθρωπος δεν ορρωδεί προ ουδενός. Ο «κόκκινος» δεν κοκκινίζει από ντροπή! Τι κι αν τον αποδοκίμασαν το Φανάρι, το Πατριαρχείο Ρουμανίας, η ΟΥΝΕΣΚΟ βεβαίως και ο Πρόεδρος της Γαλλίας Μακρόν; Ο Πρόεδρος Τράμπ, αλήθεια πού είναι; Δεν διάβασα κάτι, του στυλ «σου τραβάω…. το αυτί Πούτιν». Ο άνθρωπος δεν έχει …πέτσα. Τίποτα δεν τον νοιάζει.

Αλλά και ο Πατριάρχης Μόσχας Κύριλλος ασυγκίνητος! Διαβάζω μάλιστα ότι, η «Ευρωπαϊκή Ένωση» επαναφέρει στο τραπέζι τις ΚΥΡΩΣΕΙΣ εναντίον του, σε μία νέα προσπάθεια των «Βρυξελλών» να τον εντάξουν στην λεγόμενη «μαύρη λίστα» της Ε.Ε.

Μεταξύ άλλων κτισμάτων, λοιπόν, λίαν ιστορικών χτυπήθηκε και το μνημείο της παγκόσμιας Χριστιανοσύνης,  δηλαδή ο περίλαμπρος και πανέμορφος Καθεδρικός Ναός της Αγίας Σοφίας μέσα στο εν λόγω μοναστηριακό «συγκρότημα» της ξακουστής Λαύρας των Σπηλαίων του Κιέβου.

Κανονικά, όλη η παγκόσμια κοινότητα και όχι μόνο η χριστιανική θα έπρεπε να είχε ήδη ξεσηκωθεί. Αλλά…

Μα θα μου πείτε, είδαμε και την αδιαφορία της και για την –και …δική μας- Αγιά Σοφιά στην Κωνσταντινούπολη, έξι χρόνια πριν (το 2020). Και για τις περίφημες  αγιογραφίες της «Μονής της Χώρας» επίσης! «Άκρα του τάφου σιωπή» και τότε: Όπως και τότε, λοιπόν, το …αυτί του Ερντογάν δεν τραβήχτηκε, έτσι και τώρα …αλώβητο ουσιαστικά έμεινε και το «αυτί» του Πούτιν!!!

ΑΙΔΩΣ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ» ΑΡΓΕΙΟΙ!

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement - spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα