Η ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, οι αξιοπρεπείς μισθοί των γιατρών και του υγειονομικού προσωπικού αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά πως δεν είναι προτεραιότητα της Κυβέρνησης.
Ο Υπουργός Υγείας δήλωσε πως το Υπουργείο Υγείας δεν μπορεί να θεσπίσει κίνητρα για τους γιατρούς του Καραμανδανείου, γιατί πρέπει να θεσπίσει για ολόκληρη τη χώρα. Έτσι καλεί το Δήμο Πατρέων να το πράξει για τους γιατρούς της Πάτρας!
Όμως το υγειονομικό προσωπικό του Δημόσιου Συστήματος Υγείας ζητά να αμείβεται με αξιοπρέπεια και να δουλεύει σε ανθρώπινες συνθήκες, αυτό είναι το μεγαλύτερο «κίνητρο» για κάθε εργαζόμενο και αυτό είναι ευθύνη του κράτους να το εξασφαλίζει.
Βέβαια, για την ιστορία να πούμε ότι η κυβέρνηση δεν έχει την ίδια αδυναμία στο να δώσει κίνητρα, όταν αυτά αφορούν τους εφοπλιστές, όπως η «δέσμη μέτρων στήριξης της ακτοπλοΐας» ύψους 55εκ ευρώ -επιπλέον των συνταγματικά κατοχυρωμένων φοροαπαλλαγών, την ίδια ώρα που οι ίδιοι θριαμβολογούν για τα αμύθητα κέρδη τους.
Για να μην πούμε για τον «αναβαλλόμενο φόρο» των τραπεζιτών. Με τις τράπεζες εδώ και μία δεκαετία να μην πληρώνουν φόρους, με νομοθέτημα της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. «Δωράκι» για τις υπηρεσίες τους στο ξεσπίτωμα των λαϊκών οικογενειών και των παιδιών τους, που καταλήγει στα funds.
Στο ίδιο έργο θεατές ξανά και ξανά, «κίνητρα» για τραπεζίτες και εφοπλιστές, για να μη «ζοριστούν» οικονομικά, όταν για τους γιατρούς, τους εκπαιδευτικούς και το σύνολο των εργαζομένων η διεκδίκηση για αυξήσεις στους μισθούς, «ξεπερνά της δημοσιονομικές αντοχές της οικονομίας»!
Παρεμπιπτόντως του θυμίζουμε ότι είναι ο ίδιος άνθρωπος που περηφανευόταν ότι έκλεισε νοσοκομεία σε ολόκληρη τη χώρα, δεν έχουμε κάνει λοβοτομή όπως θέλει να νομίζει. Αν δεν ήταν ο πατραϊκός λαός, οι φορείς και τα παιδιά του, το Καραμανδάνειο θα είχε κλείσει το 2022.
Δεν χρωστάει ο λαός στον κ. Γεωργιάδη. Στα παιδιά του χρώσταγε και βγήκε στο δρόμο απαιτώντας να παραμείνει ανοιχτό το μοναδικό παιδιατρικό Νοσοκομείο της Δυτικής Ελλάδας!
















