24 C
Aigio
Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου, 2025

Λιμενικό Ταμείο Αιγίου: Χρυσές δαπάνες και «φαντάσματα» σε ένα λιμάνι που ψάχνει ρόλο… Νέα σύμβαση 7.440€ για την ιστοσελίδα!

Την ώρα που το λιμάνι του Αιγίου παραμένει σε μεγάλο βαθμό αναξιοποίητο και η τοπική κοινωνία αναζητά απαντήσεις για το μέλλον του, η διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αιγιαλείας (ΔΛΤΑ) συνεχίζει να υπογράφει συμβάσεις που προκαλούν ερωτήματα. Η πιο πρόσφατη απόφαση, με ημερομηνία 19 Σεπτεμβρίου 2025, αφορά την ανανέωση της σύμβασης για την «Υπηρεσία παρακολούθησης ΜΜΕ και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης», ουσιαστικά την εποπτεία της ιστοσελίδας και της ψηφιακής παρουσίας του Ταμείου.

Η νέα σύμβαση, που ανατέθηκε απευθείας στην εταιρεία «ΜΙΝΤΙΑ ΓΚΡΟΥΠ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε.», ανέρχεται στο ποσό των 7.440 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για διάστημα 10 μηνών. Το ποσό αυτό, μάλιστα, φέρεται να είναι αυξημένο σε σχέση με την προηγούμενη αντίστοιχη σύμβαση, εγείροντας το εύλογο ερώτημα: τι ακριβώς δικαιολογεί την αύξηση του κόστους για την προβολή ενός οργανισμού με τόσο περιορισμένη, στην πράξη, δραστηριότητα; Δεδομένου ότι υποτίθεται ο ανάδοχος οφείλει να ενημερώνει την ιστοσελίδα με δημοσιεύσεις που εν τέλει δεν είναι πάνω από 2-3 την εβδομάδα και η σελίδα παρεμπιπτόντως είναι εντελώς ανενημέρωτη τελευταία…

Η συγκεκριμένη δαπάνη, ωστόσο, δεν είναι παρά η κορυφή του παγόβουνου. Έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από καταγγελίες και αποφάσεις που έχουν δει το φως της δημοσιότητας και σκιαγραφούν μια εικόνα αδιαφανούς και αμφιλεγόμενης διαχείρισης. Πώς αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί η δαπάνη κάπου στις 50.000 ευρώ για λογιστικές υπηρεσίες ή, ακόμη πιο προκλητικά, η διάθεση 20.000 ευρώ για «καταμέτρηση κοντέινερ», σε ένα λιμάνι όπου κοντέινερ δεν υπάρχουν; Και σαν να μην έφταναν αυτά, η τοπική κοινωνία ακόμα ψάχνει απαντήσεις για τον γερανό του λιμανιού που φέρεται να έχει «εξαφανιστεί».

Τα παραπάνω εγείρουν μια σειρά από αμείλικτα ερωτήματα. Είναι τελικά το Λιμενικό Ταμείο Αιγίου ένας χώρος όπου κάτι δεν γίνεται σωστά; Ή μήπως ένας χώρος όπου όλα γίνονται χωρίς να δίδει κανείς σε κανέναν απολογία, λειτουργώντας ως ένα κλειστό σύστημα απευθείας αναθέσεων μακριά από τον δημόσιο έλεγχο;

Το ζήτημα που πλανάται πάνω από το λιμάνι δεν είναι πλέον τεχνικό ή οικονομικό, αλλά βαθιά πολιτικό και ηθικό. Είναι άραγε ζήτημα ανικανότητας της διοίκησης να διαχειριστεί με ορθολογισμό και διαφάνεια τα δημόσια χρήματα; Ή μήπως κάτι άλλο, πιο σύνθετο, κρύβεται πίσω από αυτές τις αλλεπάλληλες αποφάσεις που μοιάζουν να αψηφούν την κοινή λογική;

Στην πρώτη περίπτωση, οι πολίτες δικαιούνται απαντήσεις και οι αρμόδιοι (εν προκειμένω ο Πρόεδρος του Λ.Τ.Αιγίου κ. Α. Οικονόμου), οφείλουν να τις δώσουν και να είναι άμεσες και πειστικές για κάθε ευρώ που δαπανάται. Στη δεύτερη, η μόνη έντιμη διέξοδος είναι οι παραιτήσεις. Το λιμάνι του Αιγίου δεν έχει την πολυτέλεια να παραμένει όμηρος ούτε της ανικανότητας, ούτε της αδιαφάνειας.

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ:


Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement - spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα